fbpixel
Specialista na levné volání s tradicí již od roku 2002

Přijmeme pracovníka zákaznického centra

27.09.2017

Hledáme fayn pracovníka, který udělá vždy maximum pro podporu stávajících nebo nových zákazníků. 

Pracovník zákaznického centra

Očekáváme kladný vztah k telefonování, příjemné vystupování a efektivní obsluhu zákazníků při zodpovídání dotazů či řešení potíží – a to zejména telefonicky, případně e-mailem. Nejedná se o aktivní nabízení služeb! Dobrá znalost našich FAYN produktů, podmínek služeb a postupů je základem práce na dané pozici. Při výběru uchazečů oceníme zejména vstřícnost, samostatnost, spolehlivost, schopnost logického uvažování a ochotu pomáhat týmu. Vypisujeme pozici jak pro brigádníky, tak pro hlavní pracovní poměr. 

 

 

Náplní práce Pracovníka zákaznického centra je především: 

  • poskytování informací zákazníkům (telefonem, e-mailem)
  • pomoc s řešením situací zákazníků (pomoc s nastavením služby, objednávkou, vyúčtováním atp.)
  • předávání situací dalším členům týmu a společné řešení
  • správa informací v interních informačních systémech firmy, administrativa dokumentů
  • aktivní oslovování našich zákazníků s nabídkou pomoci a zvýšení jejich uživatelského zážitku
  • a vše ostatní vedoucí ke spokojenosti klientů společnosti FAYN 

 


 

Za obětavé nasazení vašich schopností pro naše zákazníky nabízíme práci v neformálním prostředí v Brně Holáskách, firemní benefity v podobě telekomunikačních služeb a odpovídající odměnu. V neposlední řadě pak dobrý pocit z toho, že spokojení zákazníci využívají moderní a cenově nejdostupnější služby na trhu s férovým přístupem. 

Proč bychom měli přijmout právě Vás nám napište spolu se životopisem na adresu kariera@fayn.cz. Těšíme se na Vás!

 


Společně se životopisem, který nám pošlete, nám zároveň poskytujete souhlas se zpracováním osobních údajů, podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.
 

Online zákaznická podpora

Novinky

27.09.
2017

Přijmeme pracovníka zákaznického centra

Hledáme fayn pracovníka, který udělá vždy maximum pro podporu stávajících nebo nových zákazníků. ...

02.09.
2017

Změny v termínech výpovědí a přenosů čísel

V návaznosti na novelu Zákona o elektronických komunikacích upozorňujeme na změny v termínech výpovědí a přenosů...

Další aktuality

Proč zvolit FAYN

  • Nabízíme klasické mobilní i pevné volání
  • Doma či v práci voláte nejlevněji (VoIP), v terénu pak stále výhodně přes GSM
  • Každý se dovolá vám, vy se dovoláte všem
  • Levné ceny volání nebo volání zdarma
Další informace

Co je VoIP

Využijte své internetové připojení k telefonování a začněte tak volat za bezkonkurenčně nízké ceny. Internetové telefonování (VoIP) je plnohodnotnou náhradou klasické pevné linky, hodí se i pro mobilní telefony. U klasické pevné linky se hlas přenáší "po drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu. Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní.


Více o VoIP