Máte zablokovány telekomunikační služby? Na této stránce Vám pomůžeme identifikovat důvod, proč k tomu mohlo dojít a jak situaci vyřešit až do odblokování a dalšího spokojeného uživání našich služeb.
Mrzí nás Vaše potíže a rádi Vám pomůžeme s jejich řešením. V případě pozastavení služeb zůstala Vaše linka dostupná pouze pro příchozí hovory, SMS a pro volání na nouzové linky.
Důvodem může být vyčerpání Vašeho kreditu, nebo nezaplacená faktura.
Pravděpodobně Váš stav kreditu spadl do záporných hodnot a odchozí služby byly pozastaveny. Proto po přihlášení do své zákaznické zóny na muj.fayn.cz zkontrolujte výši kreditu (v pravém sloupci nahoře). K odblokování služeb dojde automaticky při dobití kreditu do kladných hodnot.
K dobití kreditu můžete využít platbu pomocí platební karty ze zákaznické zóny na muj.fayn.cz (tlačítko Dobít kredit pod sumou kreditu v pravém sloupci nahoře). Při platbě kartou je kredit připsán do 15 minut. Platby přes interner probíhají zabezpečeně a není třeba se jich bát. Je však třeba mít u své banky internetové platby kartou povoleny.
Při platbě převodem na náš účet bude kredit připsán nejčastěji následující nebo třetí pracovní den. V případě platby ze stejné banky pak tentýž den. Jako variabilní symbol platby uvádějte vždy svoje zákaznické číslo ID.
Potřebujete-li další součinnost, napište nám přes kontaktní formulář a my se Vám budeme snažit co nejrychleji pomoci.
Odchozí služby mohly být pozastaveny z důvodu neuhrazení faktury. Po přihlášení do zákaznické zóny muj.fayn.cz, v sekci Vyúčtování si projděte Vystavené faktury v horní sekci a Přehled příchozích plateb v dolní sekci. Částky vydaných faktur a přijatých plateb by měly v ideálním případě souhlasit. Taktéž doporučujeme kontrolu Vašeho e-mailu uvedeného jako kontaktní, zda Vám nebyly doručeny upomínky služeb.
Pokud nebyla některá z faktur řádně uhrazena, uhraďte ji prosím dle pokynů z faktury či upomínky. Prověřte si též odchozí platby z Vaší banky. Upozorňujeme, že faktury je nutné hradit s variabilním symbolem, kterým je Vaše zákaznické číslo ID, nikoli pod číslem faktury!
Taktéž upozorňujeme, že v případě starší pohledávky, jsou následujícími platbami hrazeny přednostně tyto pohledávky, nikoli novější faktury. Proto, i když jste například hradili poslední fakturu, může být z části nebo úplně neuhrazena a je třeba zbývající pohledávku uhradit.
Potřebujete-li další pomoc, napište nám prosím e-mail na fakturace@fayn.cz nebo použijte náš kontaktní formulář.
Byť máte kladný kredit, nebo uhrazeny řádně všechny faktury, v ojedinělých případech může dojít k blokaci odchozích služeb. Například kvůli bezpečnostním limitům, které chrání nás i Vás – například při nechtěném dlouhodtrvajícím volání, nebo při mimořádně často se opakujících voláních do zahraničí, kdy je podezření na zneužití linky k podvodným účelům. V tom případě nás kontaktujte, situaci prověříme jak nejrychleji to bude možné.
Hledáme fayn pracovníka, který udělá vždy maximum pro podporu stávajících nebo nových zákazníků. ...
V návaznosti na novelu Zákona o elektronických komunikacích upozorňujeme na změny v termínech výpovědí a přenosů...
Využijte své internetové připojení k telefonování a začněte tak volat za bezkonkurenčně nízké ceny. Internetové telefonování (VoIP) je plnohodnotnou náhradou klasické pevné linky, hodí se i pro mobilní telefony. U klasické pevné linky se hlas přenáší "po drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu. Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní.