Jediné, co potřebujete k provozu naší pevné linky, je přístup k internetu. Kvalitní internet, ale od kohokoli. Technologie VoIP funguje všude stejně. A můžete ji používat na stolním VoIP telefonu, chytrém mobilu nebo i na počítači.

Tarify naší chytré pevné linky

VoIP tarif vám zřídíme do několika minut od objednání (dobití kreditu). A zprovoznit si jej můžete na klasickém stolním či bezdrátovém IP telefonu (který vám volitelně dodáme nastavený), nebo také na chytrém mobilním telefonu, tabletu, notebooku či počítači. Zkrátka, kde potřebujete. Přidělíme vám klasické číslo pevné linky nebo si k nám můžete přenést své stávající číslo (zdarma). Tarify nejsou určeny pro ústředny ani firmy a organizace, které mohou volit tarify  pro firemním zákazníky.

Nejlepší ceny volání
Nejlepší ceny volání
Bez jakýchkoliv závazků
Bez jakýchkoliv závazků
Objednáte a hned voláte
Objednáte a hned voláte
Platíte kreditem nebo fakturou
Platíte kreditem nebo fakturou
Klasické číslo pevné linky
Klasické číslo pevné linky

Chcete pomoci s výběrem?

Napište nám na info@fayn.cz

Nejčastěji kladené otázky

Co je to VoIP?

klasické pevné linky se hlas přenáší "po vyhrazených drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu. Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní. Více o tom, co je to VoIP...

Co potřebuji k volání přes internet?

K volání přes internet (VoIP) s moderní pevnou linkou potřebujete především připojení k internetu. Následně můžete volat pomocí klasického stolního nebo bezdrátového telefonu, nebo počítače nebo chytrého mobilu. Více se dozvíte v článku Minimální požadavky pro VoIP

Mohu si k vám přenést svoje stávající číslo?

Ano, můžete si k nám přenést číslo pevné linky. Přenos čísla je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla

Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v zákaznické zóně. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte. 

Jaké telefonní číslo mi přidělíte? Mohu si vybrat číslo?

Pro pevnou linku (VoIP) se zřízením telefonního účtu v naší síti získáte klasické telefonní číslo, na jaké jste zvyklí u pevné linky, a tedy číslo, které odpovídá lokalitě umístění vašeho telefonu. Např. pro oblast Brna bude vaše telefonní číslo začínat číslicí 5, pro oblast Prahy číslicí 2 atd. Disponujeme telefonními čísly pro celou ČR.

Pro mobilní linku získáte náhodně vybrané mobilní číslo z našeho rozsahu. 

Můžete si též za poplatek vybrat číslo na přání, nebo stříbrné či zlaté číslo. V případě zájmu nás kontaktujte

Nabízíme také zelené linky 800, nebo bílé linky 840