Co to je Systém zákaznické péče?

Jednak je to centrální systém, kde mohou komunikovat a spolupracovat vaši zaměstnanci v online čase. A mají kompletní přehled o úkolech a požadavcích zákazníků. V dnešní době plné práce z domu/odkudkoli jde o nepostradatelného pomocníka. A současně je to centrum dotazů/požadavků vašich zákazníků, kteří sem přispívají z mnoha různých kanálů.

Co náš systém umí?

Ticketing
Ticketing

Každý e-mailový nebo chatový požadavek, který pošle váš zákazník, se promění v tiket. Tikety jsou na jednom místě a můžete je rychle splnit.

Integrovaný živý chat
Integrovaný živý chat

Stále více oblíbená a široce nastavitelná online komunikace zákazníků s vaší firmou. Ideální k budování vaší zákaznické péče.

VoIP klient
VoIP klient

Integrovaný a konfigurovatelný VoIP klient: při příchozím telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku.

Integrovaný portál podpory
Integrovaný portál podpory

Ideální místo pro umístnění FAQ a jiné zmínky telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku.

Sociální sítě
Sociální sítě

Sociální sítě máte neustále pod kontrolou. Jakýkoliv dotaz ze sociálních sítí je ihned možno zodpovědět prostřednictvím tiketu.

Mobilní aplikace
Mobilní aplikace

Naprostá volnost pohybu - mějte neustálý přehled o požadavcích vašich zákazníků vždy díky mobilní aplikaci.

Pomůžeme vám s integrací pokročilého systému zákaznické péče LiveAgent, případně společně najdeme jiné řešení, které bude vyhovovat vašim potřebám.

Mám zájem o další informace

Nechejte nám váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.