Seznamte se prosím s Reklamačním řádem (PDF, 223 kB)
V případě nesouhlasu s výsledkem posouzení Reklamace služby se může Účastník obrátit na Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz)
V případě nesouhlasu s vyřízením Reklamace zařízení se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), případně další subjekty, které splňují zákonné požadavky na mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR).
Oznamuje snížování cen mobilních datových balíčků, u denního balíčku pak navýšení kapacity za stávající cenu....
Nižší ceny volání z Česka do EU vstupují v platnost k 15. 5. 2020. Maximální ceny, které je možné dle nové...
Využijte své internetové připojení k telefonování a začněte tak volat za
bezkonkurenčně nízké ceny. Internetové telefonování
(VoIP) je plnohodnotnou náhradou klasické pevné linky,
hodí se i pro mobilní telefony.
U klasické pevné linky se hlas přenáší
"po drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu.
Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní.