Spolehlivý telefonní systém
pro každého poradce

Služba Fayn Poradce vám umožní optimalizovat a automatizovat veškerou telefonickou komunikaci. Díky ní budete mít prostor se věnovat vašim klientům a zároveň budete mít jistotu, že žádný váš hovor nezůstane bez odpovědi. Všechny hovory jsou nahrávány a zpracovány s maximální mírou profesionality v souladu se zákonem. Služba Fayn Poradce je vhodná pro všechny typy poradenství – finance, investice, pojišťovnictví i energetiku, využívají ji také realitní makléři.

Praktické příklady využití v poradenské praxi

Nahrávání hovorů a evidence komunikace

Nahrávání hovorů a evidence komunikace

Díky službě Fayn Poradce budete mít v nahrávkách hovorů dokonalý pořádek. Nejenže splníte zákonnou povinnost, ale snadno dohledáte, cokoliv budete potřebovat.

Přehledný dashboard

Přehledný dashboard

Vy i váš management budete mít k dispozici jednoduchý přehled se všemi podstatnými statistikami komunikace, a to v reálném čase.

Žádné zmeškané hovory

Žádné zmeškané hovory

Klient vám volá, zrovna když sedíte na důležité schůzce? Pro tyto situace lze snadno nastavit automatizované scénáře: od odpovědí na obecné dotazy až po převzetí a přepsání vzkazu, který vám přijde e-mailem.

Fayn Poradce je služba vhodná pro všechny typy poradenských činností

Finanční, pojišťovací a investiční poradenství
Finanční, pojišťovací a investiční poradenství
Energetické 
poradenství
Energetické 
poradenství
Realitní makléři
Realitní makléři

Uzavřeme s vámi GDPR smlouvu o zpracování a ochraně osobních údajů.

Fayn Poradce

Je bez starostí

Funguje v cloudu, je použitelný odkudkoli. Aktualizaci a bezpečnost řeší Fayn.

Snadno se používá 

Má srozumitelné a intuitivní uživatelské rozhraní. Kromě webového prohlížeče má aplikaci pro PC, Android i Apple.

Splní legislativu

Nahraje telefonní hovory a udělá v nich pořádek. V případě zájmu uzavřeme smlouvu o zpracování a uchování osobních údajů GDPR.

Poskytne statistiky

Vše snadno vyhodnotíte díky přehlednému dashboardu a statistikám. Celkově, nebo až na úroveň jednotlivých agentů. Zpětně i v reálném čase.

Efektivní díky automatizaci

Můžete automatizovat příchozí i odchozí hovory a nastavovat různá pravidla a scénáře. Včetně možnosti přepisu hlasu do textu.

Je propojitelná

Fayn Poradce s pomocí API rozhraní snadno propojíte s dalšími systémy, například s CRM, nebo s vlastními aplikacemi.

Jak služba funguje?

Službu Fayn Poradce nastavíme po důkladné konzultaci s vámi. Vše poběží v našem cloudu a vy se nemusíte dále o nic starat. Službu můžete využívat odkudkoli na mobilu, telefonním přístroji nebo notebooku. Všechny hovory budou nahrávány a vy tak splníte svoji zákonnou povinnost.

O všech telefonátech budete mít dokonalý přehled, včetně pokročilých statistik a centrálního adresáře kontaktů. Manažeři týmů ocení funkce call-centra a týmové komunikace a spolupráce, technicky orientované firmy pak možnost propojit ústřednu s dalšími systémy, například s CRM. Volitelně lze využívat i videohovory nebo videokonference.

Představujeme naše řešení:
Odpovědi na vaše časté otázky

Mohu si k vám přenést svoje stávající číslo?

Ano, můžete si k nám přenést číslo pevné linky. Přenos čísla je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla

Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v zákaznické zóně. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte. 

Mohu použít mobilní číslo?

Ano, vaše mobilní číslo můžete používat i nadále. Budete volat levně přes internet pomocí VoIP a protistraně se zobrazí vaše mobilní telefonní číslo. Když se nedovoláte, tak vám potom protistrana volá zpět na mobilní číslo. Další informace a podrobnosti k používání mobilního čísla najdete zde.

Jak dlouho trvá zřízení služby?

Testovací ústřednu vám zpřístupníme klidně během jednoho dne. Většinou spolu ale předtím probíráme vaše potřeby, navrhujeme optimální řešení a první verzi nasazujeme během několika dnů. S finálním vyladěním bývá hotovo do jednoho týdne. 

Kolik Fayn Poradce stojí?

Fayn Poradce

498 Kč/měsíc

Základní balíček pro jednotlivce nebo malý rodinný podnik

400 volných minut v ČR

500 minut nahrávek hovorů 
s možností rozšíření

Všechny užitečné funkce pro vyšší pohodlí a automatizaci telefonních hovorů

Fayn Poradce+

3 998 Kč/měsíc

Služba na míru pro středně velké 
call centrum nebo sdružení 15 poradců

6000 volných minut v ČR

6000 minut nahrávek hovorů s možností rozšíření

Všechny užitečné funkce pro vyšší pohodlí a automatizaci telefonních hovorů včetně pokročilých statistik 
a API

Fayn Poradce Extra

Individuální cena

Větší nebo individuální řešení podle vašich potřeb

Objem volání, počty účastníků a míru automatizace sestavíme přesně podle vašich představ

Vše nastavíme a vyladíme pro maximální efektivitu a na míru

Na Fayn Poradce je možné
navázat další doplňující služby:

Zelená linka

Využijte pro svoje klienty možnost zastihnout vás prostřednictvím zelené linky, na kterou mohou volat zdarma. Zvýšíte tak jejich spokojenost.

SMS brána

S její pomocí můžete zvát své klienty na schůzky, připomínat jim důležité termíny nebo je informovat o novinkách a změnách.

Naše služby využívají:

Příklad 1

380 obchodních zástupců rozesetých po ČR, nejen v kanceláři, ale i v terénu. Jejich hovory s klienty je ze zákona nutné nahrávat a archivovat. A následně se v nahrávkách orientovat a dle potřeby v nich vyhledávat. Současně se takový byznys neobejde bez statistiky hovorů a vyhodnocování kampaní. Pokud naopak klient volá obchodnímu zástupci, může dostat automatické informace i bez obsluhy nebo je díky adresáři snadno rozpoznán. Adresář může být sdílený či soukromý. To vše jako služba bez starostí v cloudu. GDPR smlouva o zpracování a archivaci osobních údajů je samozřejmostí.

Příklad 2

55 pracovníků ve dvou call-centrech ve dvou různých státech. Zaměření na mezinárodní klientelu s využitím několika různých zahraničních čísel tak, aby byla komunikace klientům bližší. Pracovníky call-centra je třeba řádně vyškolit, čemuž pomáhá příposlech hovorů nebo našeptávání zkušenějším teamleaderem. Supervisor může vše monitorovat v reálném čase, statisticky vyhodnocovat nebo nahrávky hovorů zpětně analyzovat. Nechybí možnost jednotné komunikace týmu v aplikaci, která bezpečně zaštiťuje hovory, chaty i videokonference. Díky neustále aktualizované službě v cloudu lze pracovat odkudkoli na světě.

 

Zaujala vás služba Fayn Poradce?

Nechte nám na sebe kontakt
a my se vám do dvou pracovních dnů ozveme.

CAPTCHA
Tato úloha slouží jako ochrana proti SPAMu.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů