Spolehlivý telefonní systém pro každého poradce
Služba Fayn Poradce vám umožní optimalizovat a automatizovat veškerou telefonickou komunikaci. Díky ní budete mít prostor se věnovat vašim klientům a zároveň budete mít jistotu, že žádný váš hovor nezůstane bez odpovědi. Všechny hovory jsou nahrávány a zpracovány s maximální mírou profesionality v souladu se zákonem. Služba Fayn Poradce je vhodná pro všechny typy poradenství – finance, investice, pojišťovnictví i energetiku, využívají ji také realitní makléři.
Praktické příklady využití v poradenské praxi
Nahrávání hovorů a evidence komunikace
Díky službě Fayn Poradce budete mít v nahrávkách hovorů dokonalý pořádek. Nejenže splníte zákonnou povinnost, ale snadno dohledáte, cokoliv budete potřebovat.
Přehledný dashboard
Vy i váš management budete mít k dispozici jednoduchý přehled se všemi podstatnými statistikami komunikace, a to v reálném čase.
Žádné zmeškané hovory
Klient vám volá, zrovna když sedíte na důležité schůzce? Pro tyto situace lze snadno nastavit automatizované scénáře: od odpovědí na obecné dotazy až po převzetí a přepsání vzkazu, který vám přijde e-mailem.
Fayn Poradce je služba vhodná pro všechny typy poradenských činností
Fayn Poradce
Je bez starostí
Funguje v cloudu, je použitelný odkudkoli. Aktualizaci a bezpečnost řeší Fayn.
Snadno se používá
Má srozumitelné a intuitivní uživatelské rozhraní. Kromě webového prohlížeče má aplikaci pro PC, Android i Apple.
Splní legislativu
Nahraje telefonní hovory a udělá v nich pořádek. V případě zájmu uzavřeme smlouvu o zpracování a uchování osobních údajů GDPR.
Poskytne statistiky
Vše snadno vyhodnotíte díky přehlednému dashboardu a statistikám. Celkově, nebo až na úroveň jednotlivých agentů. Zpětně i v reálném čase.
Efektivní díky automatizaci
Můžete automatizovat příchozí i odchozí hovory a nastavovat různá pravidla a scénáře. Včetně možnosti přepisu hlasu do textu.
Je propojitelná
Fayn Poradce s pomocí API rozhraní snadno propojíte s dalšími systémy, například s CRM, nebo s vlastními aplikacemi.
Jak služba funguje?
Službu Fayn Poradce nastavíme po důkladné konzultaci s vámi. Vše poběží v našem cloudu a vy se nemusíte dále o nic starat. Službu můžete využívat odkudkoli na mobilu, telefonním přístroji nebo notebooku. Všechny hovory budou nahrávány a vy tak splníte svoji zákonnou povinnost.
O všech telefonátech budete mít dokonalý přehled, včetně pokročilých statistik a centrálního adresáře kontaktů. Manažeři týmů ocení funkce call-centra a týmové komunikace a spolupráce, technicky orientované firmy pak možnost propojit ústřednu s dalšími systémy, například s CRM. Volitelně lze využívat i videohovory nebo videokonference.
Představujeme naše řešení:
Odpovědi na vaše časté otázky
Kolik Fayn Poradce stojí?
Fayn Poradce
498 Kč/měsíc
Základní balíček pro jednotlivce nebo malý rodinný podnik
400 volných minut v ČR
500 minut nahrávek hovorů s možností rozšíření
Všechny užitečné funkce pro vyšší pohodlí a automatizaci telefonních hovorů
Fayn Poradce+
3 998 Kč/měsíc
Služba na míru pro středně velké call centrum nebo sdružení 15 poradců
6000 volných minut v ČR
6000 minut nahrávek hovorů s možností rozšíření
Všechny užitečné funkce pro vyšší pohodlí a automatizaci telefonních hovorů včetně pokročilých statistik a API
Fayn Poradce Extra
Individuální cena
Větší nebo individuální řešení podle vašich potřeb
Objem volání, počty účastníků a míru automatizace sestavíme přesně podle vašich představ
Vše nastavíme a vyladíme pro maximální efektivitu a na míru
Na Fayn Poradce je možné
navázat další doplňující služby:
Zelená linka
Využijte pro svoje klienty možnost zastihnout vás prostřednictvím zelené linky, na kterou mohou volat zdarma. Zvýšíte tak jejich spokojenost.
SMS brána
S její pomocí můžete zvát své klienty na schůzky, připomínat jim důležité termíny nebo je informovat o novinkách a změnách.