Virtuálna ústredňa
Všetky funkcie, ktoré komplexne pokryjú potreby pre firemnú komunikáciu.
Bez nutnosti obstaranie klasickej "železnej" ústredne.
Bez veľkých investícií, údržby a odkiaľkoľvek.
Obľúbené funkcie telefónneho systému
Uvítacie správy a hlasové upozornenie (automatické).
Presmerovanie hovorov medzi zariadeniami vrátane mobilných telefónov.
Upozornenie na zmeškané hovory do e-mailu aj s nahrávkou odkazu.
Online chat a integrácia aplikácií WhatsApp, Facebook, SMS, CRM a ďalších cez API.
Každý hovor je prijatý a automaticky dostáva informácie počas čakania.
Telefonovanie a obsluha jednoducho priamo z vášho počítača.
Výhody virtuálnej ústredne
Je neustále vo vývoji a pravidelne aktualizovaná a zálohovaná.
Funkcie ústredne môžete jednoducho prispôsobovať vašim potrebám a rastu.
Cez webové rozhranie máte služby ústredne pod kontrolou odkiaľkoľvek.
Všetky funkcie ústredne, aj správu, môžete plne prenechať na nás.
Obľúbené balíčky a služby na mieru
Máme tri základné balíky, z ktorých si mnohí vyberú. A ak nie, virtuálnu ústredňu vám namixujeme podľa vašich potrieb, preto je pomer výkon-cena veľmi prívetivý.
ÚSTŘEDŇA M
Všetky užitočné funkcie ústredne Fayn pre 2 účastníkov
(Vrátane viac ako 50 hlavných funkcií, ktoré sa neustále vylepšujú a pridávajú)
12 EUR
bez DPH
ÚSTŘEDNA L
Všetky užitočné funkcie ústredne Fayn pre 3 účastníkov
(Vrátane viac ako 50 hlavných funkcií, ktoré sa neustále vylepšujú a pridávajú)
14 EUR
bez DPH
ÚSTŘEDNA XL
Všetky užitočné funkcie ústredne Fayn pre 5 účastníkov
(Vrátane viac ako 50 hlavných funkcií, ktoré sa neustále vylepšujú a pridávajú)
16 EUR
bez DPH
Nejčastěji kladené otázky
Rozcestník – IVR – hlasový asistent
IVR je automatický systém hlasového menu, který volajícího přivítá, nabídne mu možnosti volby a přesměruje hovor tam, kam si volající zvolí. Nechte své zákazníky vybrat, ke komu má být hovor směrován nebo jim pomozte řešit jejich problém prostřednictvím hlasového asistenta bez nutnosti přepojit hovor na některého z vašich kolegů.
Vyzváněcí skupiny
Definujte si vyzváněcí skupiny pro jednotlivá oddělení nebo kanceláře. Hovory mohou zvonit všem zároveň, nebo postupně.
Časová pravidla
Díky časovým pravidlům můžete řídit příchozí hovory podle pracovní doby, nebo podle přítomnosti jednotlivých pracovníků v kanceláři. V mimopracovní době můžete volající informovat o provozních hodinách nebo je instruovat, aby zanechali vzkaz.
Zpětné směrování hovorů
Zabezpečí nasměrování příchozího hovoru k tomu operátorovi, který s volajícím telefonoval naposledy. Již žádné “to s Vámi hovořil kolega”.