Virtuální ústředna
Proměníme pevnou i mobilní linku, chat, SMS, WhatsApp a FB Messenger v moderní komunikační nástroj, který vašemu týmu umožní nejen komunikaci se zákazníkem, ale i v rámci týmu. A díky automatizaci budete mnohem efektivnější.
Oblíbené funkce telefonního systému
S naší Fayn virtuální ústřednou získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické “železné” ústředny. Bez velkých investic a údržby pod neustálou naší i vaší online kontrolou.
Automatizace dle časových pravidel
Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů
Záznamy hovorů mailem s nahrávkou či přepisem
Uvítací hlášky a hlasový rozcestník (automat)
Každý se dovolá a již ve frontě získá informace
Online chat a integrace WhatsApp, Facebook, SMS, CRM a další s API.
Výhody virtuální ústředny
Ústředna je neustále ve vývoji a pravidelně aktualizována a zálohována.
Funkce ústředny můžete jednoduše přizpůsobovat vašim potřebám a růstu.
Přes webové rozhraní máte služby ústředny pod kontrolou odkudkoliv.
Všechny funkce ústředny, její nastavení i správu, můžete plně přenechat na nás.
Oblíbené balíčky i služby na míru
Máme tři základní balíčky, ze kterých si mnozí vyberou. A pokud ne, virtuální ústřednu vám namixujeme podle vašich potřeb, proto je poměr výkon-cena velice přívětivý.
ÚSTŘEDNA M
Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 2 účastníky
(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)
299 Kč
bez DPH měsíčně
ÚSTŘEDNA L
Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 3 účastníky
(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)
349 Kč
bez DPH měsíčně
ÚSTŘEDNA XL
Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 5 účastníků
(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)
399 Kč
bez DPH měsíčně
Nejčastěji kladené otázky
Rozcestník – IVR – hlasový asistent
IVR je automatický systém hlasového menu, který volajícího přivítá, nabídne mu možnosti volby a přesměruje hovor tam, kam si volající zvolí. Nechte své zákazníky vybrat, ke komu má být hovor směrován nebo jim pomozte řešit jejich problém prostřednictvím hlasového asistenta bez nutnosti přepojit hovor na některého z vašich kolegů.
Vyzváněcí skupiny
Definujte si vyzváněcí skupiny pro jednotlivá oddělení nebo kanceláře. Hovory mohou zvonit všem zároveň, nebo postupně.
Časová pravidla
Díky časovým pravidlům můžete řídit příchozí hovory podle pracovní doby, nebo podle přítomnosti jednotlivých pracovníků v kanceláři. V mimopracovní době můžete volající informovat o provozních hodinách nebo je instruovat, aby zanechali vzkaz.
Zpětné směrování hovorů
Zabezpečí nasměrování příchozího hovoru k tomu operátorovi, který s volajícím telefonoval naposledy. Již žádné “to s Vámi hovořil kolega”.