YES – Virtuální ústředna

S naší virtuální ústřednou YES získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické “železné” ústředny. Bez velkých investic a údržby. 

Napojení na VOIP telefony a zařízení.

Napojení na VoIP telefony, mobilní telefony a další zařízení.

Telefonování a obsluha jednoduše přímo z vašeho počítače.

Telefonování a obsluha jednoduše přímo z vašeho počítače.

Telefonování a obsluha ustředny

Telefonování a obsluha ústředny přes mobilní telefon nebo tablet.

Upozornění na zmeškané hovory

Upozornění na zmeškané hovory do e-mailu i s nahrávkou vzkazu.

Vlastní interní komunikátor

Vlastní interní komunikátor pro textové zprávy a přenos souborů.

Videohovory a videokonference.

Možnost využití videohovoru a videokonference.

Výhody virtuální ústředny

Nezestárne
Nezestárne

YES je neustále ve vývoji a pravidelně aktualizována a zálohována.

Variabilní
Variabilita

Funkce ústředny můžete jednoduše přizpůsobovat vašim potřebám a růstu.

Stále pod kontrolou
Kontrola

Přes webové rozhraní máte služby ústředny pod kontrolou odkudkoliv.

Podpora
Podpora

Všechny funkce ústředny, její nastavení i správu, můžete plně přenechat na nás.

Oblíbené balíčky i služby na míru

Máme tři základní balíčky, ze kterých si mnozí vyberou. A pokud ne, virtuální ústřednu vám namixujeme podle vašich potřeb, proto je poměr výkon-cena velice přívětivý. 

ÚSTŘEDNA M
199 Kč

bez DPH

uvítací hlášky

časová pravidla

jednoduchý rozcestník s přepojením a nebo s funkcí záznamníku

volací fronta až pro 2 příchozí hovory

přepojení hovorů 

přesměrování hovorů

aplikace na mobil a počítač

2 linky / 2 účty

ÚSTŘEDNA L
249 Kč

bez DPH

uvítací hlášky

časová pravidla

jednoduchý rozcestník s přepojením a nebo s funkcí záznamníku

volací fronta až pro 2 příchozí hovory

přepojení hovorů 

přesměrování hovorů

statistiky hovorů

možnost nahrávání hovorů

aplikace na mobil a počítač

přístup do rozhraní ústředny

2 linky / 3 účty

ÚSTŘEDNA XL
299 Kč

bez DPH

uvítací hlášky

časová pravidla

víceúrovňový rozcestník s přepojením a nebo s funkcí záznamníku

volací fronta až pro 3 příchozí hovory

přepojení hovorů 

přesměrování hovorů

statistiky hovorů

možnost nahrávání hovorů

aplikace na mobil a počítač

přístup do rozhraní ústředny

3 linky / 5 účtů

Máte zájem o virtuální ústřednu?

Zavolejte nám nebo zanechte váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Nebo nám zavolejte na 530 330 240

Nejčastěji kladené otázky

Rozcestník – IVR – hlasový asistent

IVR je automatický systém hlasového menu, který volajícího přivítá, nabídne mu možnosti volby a přesměruje hovor tam, kam si volající zvolí. Nechte své zákazníky vybrat, ke komu má být hovor směrován nebo jim pomozte řešit jejich problém prostřednictvím hlasového asistenta bez nutnosti přepojit hovor na některého z vašich kolegů.

Vyzváněcí skupiny

Definujte si vyzváněcí skupiny pro jednotlivá oddělení nebo kanceláře. Hovory mohou zvonit všem zároveň, nebo postupně.

Časová pravidla

Díky časovým pravidlům můžete řídit příchozí hovory podle pracovní doby, nebo podle přítomnosti jednotlivých pracovníků v kanceláři. V mimopracovní době můžete volající informovat o provozních hodinách nebo je instruovat, aby zanechali vzkaz.

Zpětné směrování hovorů

Zabezpečí nasměrování příchozího hovoru k tomu operátorovi, který s volajícím telefonoval naposledy. Již žádné “to s Vámi hovořil kolega”.