fbpixel
Specialista na levné volání s tradicí již od roku 2002
Úvod > Podpora > Často kladené otázky

Často kladené otázky

Připravili jsme pro Vás seznam nejčastějších otázek. Prohledejte zde uvedené otázky a naše řešení před tím, než kontaktujete Zákaznické centrum. Můžete tím urychlit vyřešení Vašeho problému.

MOBILNÍ A KOMBINOVANÉ SLUŽBY zobrazit

AKTIVACE TELEFONNÍHO ÚČTU, TARIFY, POPLATKY (VoIP) zobrazit

ZAŘÍZENÍ, TECHNICKÉ PARAMETRY, NASTAVENÍ (VoIP)zobrazit

OSTATNÍ - přesměrování, hlasová schránka, fax, atd. (VoIP) zobrazit

 

Online zákaznická podpora

Novinky

08.04.
2018

Přijmeme pracovníka zákaznického centra

Hledáme fayn pracovníka, který udělá vždy maximum pro podporu stávajících nebo nových zákazníků. ...

01.01.
2018

Změny v termínech výpovědí a přenosů čísel 02/2018

V návaznosti na novelu Zákona o elektronických komunikacích upozorňujeme na změny v termínech výpovědí a přenosů...

Další aktuality

Proč zvolit FAYN

  • Nabízíme klasické mobilní i pevné volání
  • Doma či v práci voláte nejlevněji (VoIP), v terénu pak stále výhodně přes GSM
  • Každý se dovolá vám, vy se dovoláte všem
  • Levné ceny volání nebo volání zdarma
Další informace

Co je VoIP

Využijte své internetové připojení k telefonování a začněte tak volat za bezkonkurenčně nízké ceny. Internetové telefonování (VoIP) je plnohodnotnou náhradou klasické pevné linky, hodí se i pro mobilní telefony. U klasické pevné linky se hlas přenáší "po drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu. Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní.


Více o VoIP