Specialista na levné volání s tradicí již od roku 2002
Úvod > Podpora > Často kladené otázky

Často kladené otázky

Připravili jsme pro Vás seznam nejčastějších otázek. Prohledejte zde uvedené otázky a naše řešení před tím, než kontaktujete Zákaznické centrum. Můžete tím urychlit vyřešení Vašeho problému.

MOBILNÍ A KOMBINOVANÉ SLUŽBY zobrazit

AKTIVACE TELEFONNÍHO ÚČTU, TARIFY, POPLATKY (VoIP) zobrazit

ZAŘÍZENÍ, TECHNICKÉ PARAMETRY, NASTAVENÍ (VoIP)zobrazit

OSTATNÍ - přesměrování, hlasová schránka, fax, atd. (VoIP) zobrazit

 

Online zákaznická podpora

Novinky

29.09.
2016

Oznámení stavu nízkého kreditu e-mailem a SMS

Došel vám někdy kredit v nevhodnou dobu? Funkce notifikace o stavu kreditu je vám nyní k dispozici v zákaznické...

21.09.
2016

Internet na doma nebo do kanceláře

Rozšířili jsme nabídku o internet na doma nebo do kanceláře s rychlostí až 40 Mb/s. 

Další aktuality

Proč zvolit FAYN

  • Nabízíme klasické mobilní i pevné volání
  • Doma či v práci voláte nejlevněji (VoIP), v terénu pak stále výhodně přes GSM
  • Každý se dovolá vám, vy se dovoláte všem
  • Levné ceny volání nebo volání zdarma
Další informace

Co je VoIP

Využijte své internetové připojení k telefonování a začněte tak volat za bezkonkurenčně nízké ceny. Internetové telefonování (VoIP) je plnohodnotnou náhradou klasické pevné linky, hodí se i pro mobilní telefony. U klasické pevné linky se hlas přenáší "po drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu. Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní.


Více o VoIP