Máte zablokovány telekomunikační služby? Na této stránce vám pomůžeme identifikovat důvod, proč k tomu mohlo dojít a jak situaci vyřešit až do odblokování a dalšího spokojeného užívání našich služeb. 

Mrzí nás vaše potíže a rádi vám pomůžeme s jejich řešením. V případě pozastavení služeb zůstala Vaše linka dostupná pouze pro příchozí hovory, SMS a pro volání na nouzové linky.

Důvodem může být vyčerpání vašeho kreditu, nebo nezaplacená faktura.

Pokud dobíjíte kredit

Pravděpodobně váš stav kreditu spadl do záporných hodnot a odchozí služby byly pozastaveny. Proto po přihlášení do své zákaznické zóny na muj.fayn.cz zkontrolujte výši kreditu. K odblokování služeb dojde automaticky při dobití kreditu do kladných hodnot.

K dobití kreditu můžete využít platbu pomocí platební karty ze zákaznické zóny na muj.fayn.cz (tlačítko Dobít vedle sumy kreditu). Při platbě kartou je kredit připsán do 15 minut. Platby přes internet probíhají zabezpečeně a není třeba se jich bát. 

Při platbě převodem na náš účet bude kredit připsán nejčastěji následující nebo třetí pracovní den. V případě platby ze stejné banky pak tentýž den. Jako variabilní symbol platby uvádějte vždy svoje zákaznické číslo ID, které najdete za symbolem # u svého jména v zákaznické zóně.

Potřebujete-li další součinnost, napište nám přes kontaktní formulář a my se vám budeme snažit co nejrychleji pomoci.

Pokud platíte na fakturu

Odchozí služby mohly být pozastaveny z důvodu neuhrazení faktury. Po přihlášení do zákaznické zóny muj.fayn.cz přímo vidíte, jak jste na tom aktuálně s vyúčtováním, zda máte dluh nebo přeplatek. Případně v sekci Vyúčtování najdete další detaily. Taktéž doporučujeme kontrolu vašeho e-mailu uvedeného jako kontaktní, zda vám nebyly doručeny upomínky služeb.

Pokud nebyla některá z faktur řádně uhrazena, uhraďte ji prosím dle pokynů z faktury či upomínky anebo ideálně přímo v zákaznické zóně. Upozorňujeme, že faktury je nutné hradit s variabilním symbolem a specifickým symbolem, který je uveden na faktuře!

Potřebujete-li další pomoc, napište nám prosím e-mail na fakturace@fayn.cz nebo použijte náš kontaktní formulář.

Kredit v plusu, faktury uhrazeny, přesto nevolám

Byť máte kladný kredit, nebo uhrazeny řádně všechny faktury, v ojedinělých případech může dojít k blokaci odchozích služeb. Například kvůli bezpečnostním limitům, které chrání nás i vás – například při nechtěném dlouhodtrvajícím volání, nebo při mimořádně často se opakujících voláních do zahraničí, kdy je podezření na zneužití linky k podvodným účelům. V tom případě nás kontaktujte, situaci prověříme jak nejrychleji to bude možné.