Oblíbené funkce ústředny pro call-centra
Hlasové rozcestníky a další funkce pomohou v automatizaci.
Naprostý přehled o obsluze vašich zákazníků a vytížení operátorů.
Telefonování a obsluha jednoduše přímo z počítače, včetně click-to-call.
Upozornění na zmeškané hovory do e-mailu i s nahrávkou vzkazu.
Aktualizace, nastavení i správu můžete plně přenechat na nás.
Přes webové rozhraní máte služby ústředny pod kontrolou odkudkoliv.
Začínající
call-centrum
Pro začínající call-centra máme levné a rychlé řešení. Začněte s námi jednoduše, od nuly a my vám pomůžeme vyrůst.
Odchozí
call-centrum
Odchozí volání především? Levně a spolehlivě. Potřebujete dovolatelnost, rychlé navolávání, napojení na další systémy...
Nabídka individuálních tarifů a ústředen
Zákaznické
call-centrum
Příchozí požadavky a dotazy? Potřebujete maximální přehled o činnosti vašich operátorů a detailní statistiky. Žádný hovor nebude zapomenut!
Viz podrobnosti níže...
Zákaznické call-centrum na maximum
Pokud chcete optimalizovat péči o zákazníky na maximum, máme pro váš špičkové řešení. Ústřednu YES-PRO v cloudu, takže se nemusíte o nic starat, jen těžit z mnoha funkcí. Ať máte pracovníky a zákazníky kdekoli na světě.




Individuální řešení pro call-centra
Provoz každého call-centra je jiný. Proto vás vyslechneme a nabídneme vám řešení dle vašich potřeb. Níže uvedené příklady jsou tedy jen orientační.
Začínající call-centrum, které v několika lidech potřebuje "pouze" navolávat kontakty, si může vystačit s naším výhodným tarifem dle předpokládaného objemu volání a VoIP telefony, nebo aplikací na počítač. VoIP telefony dodáme nastavené, nebo pomůžeme s konfigurací aplikace. Zní to primitivně? Začínalo u nás takto mnoho zákazníků, kteří mají nyní objemy volání ve stovkách tisíc minut.
Již poněkud profesionálnější odchozí call-centrum využije naši hardwarovou nebo virtuální ústřednu, která nabízí větší efektivitu práce a přehled o dění u vašich operátorů-telefonistů. Ti mohou samozřejmě pracovat odkudkoli. Nechybí zde například aplikace s funkcí click-to-call, nahrávání a příposlech hovorů a také API pro napojení na další systémy.
Funkčně nejbohatší je ústředna pro zákaznická (příchozí) call-centra. Ta totiž kromě všech běžných ústřednových funkcí nabídne možnost online spolupráce celého týmu a především dokonalý přehled pro supervizory. O vytížení operátorů a front, s detailními statistikami a reporty, s možností řídit a optimalizovat provoz. Budete vědět o každém hovoru a žádný vám neunikne, za to ručíme.