Často se na nás obracejí ordinace lékařů, zubařů nebo různé kliniky s dotazy, jak mohou řešit své telekomunikační potřeby. Není překvapením, že služby spojené s automatizací hovorů (virtuální ústředny) jim mohou výrazně pomoci.

Obliba SMS zpráv neustále roste. Je to zaručená cesta, jak informovat zákazníka, uživatele vaší služby a podobně. Narozdíl od e-mailu je to osobnější a důraznější. Někdy je prostě potřeba, aby vaše sdělení získalo maximum pozornosti. A firmám se hodí taková SMS brána, kterou lze využívat i automatizovaně. Ať již třeba nahráním CSV souboru, nebo programově přes API.

Nahrávání telefonních hovorů je užitečná a někdy i zákonem vyžadovaná praxe. Jak si s tím poradit ve firemním prostředí?

Panasonic oznámil, že opouští segment telekomunikací. Nejvyšší čas přejít na nové modernější řešení!

Chcete být ten nejlepší obchodník? Pak umožněte svým zákazníkům volat vám zdarma. Na zelenou linku 800. Anebo můžete být šetřivější a využijete jen bílou linku 840. Ani jedno není nic složitého.

Expanze českých firem do zahraničí je stále častější. Umožněte vašim zahraničním partnerům a zákazníkům komunikovat s vámi přirozeně – na lokálním telefonním čísle.

Neberou vám potenciální zákazníci telefony? Máme pro vás několik tipů, jak zvýšit úspěšnost telefonování!