Máte zablokovány telekomunikační služby? Na této stránce vám pomůžeme identifikovat důvod, proč k tomu mohlo dojít a jak situaci vyřešit až do odblokování a dalšího spokojeného užívání našich služeb. 

Mrzí nás vaše potíže a rádi Vám pomůžeme s jejich řešením. V případě pozastavení služeb zůstala Vaše linka dostupná pouze pro příchozí hovory, SMS a pro volání na nouzové linky.

Důvodem může být vyčerpání Vašeho kreditu, nebo nezaplacená faktura.

Pokud dobíjíte kredit

Pravděpodobně Váš stav kreditu spadl do záporných hodnot a odchozí služby byly pozastaveny. Proto po přihlášení do své zákaznické zóny na muj.fayn.cz zkontrolujte výši kreditu (v pravém sloupci nahoře). K odblokování služeb dojde automaticky při dobití kreditu do kladných hodnot.

K dobití kreditu můžete využít platbu pomocí platební karty ze zákaznické zóny na muj.fayn.cz (tlačítko Dobít kredit pod sumou kreditu v pravém sloupci nahoře). Při platbě kartou je kredit připsán do 15 minut. Platby přes interner probíhají zabezpečeně a není třeba se jich bát. Je však třeba mít u své banky internetové platby kartou povoleny. 

Při platbě převodem na náš účet bude kredit připsán nejčastěji následující nebo třetí pracovní den. V případě platby ze stejné banky pak tentýž den. Jako variabilní symbol platby uvádějte vždy svoje zákaznické číslo ID.

Potřebujete-li další součinnost, napište nám přes kontaktní formulář a my se vám budeme snažit co nejrychleji pomoci.

Pokud platíte na fakturu

Odchozí služby mohly být pozastaveny z důvodu neuhrazení faktury. Po přihlášení do zákaznické zóny muj.fayn.cz, v sekci Vyúčtování si projděte Vystavené faktury v horní sekci a Přehled příchozích plateb v dolní sekci. Částky vydaných faktur a přijatých plateb by měly v ideálním případě souhlasit. Taktéž doporučujeme kontrolu Vašeho e-mailu uvedeného jako kontaktní, zda Vám nebyly doručeny upomínky služeb.

Pokud nebyla některá z faktur řádně uhrazena, uhraďte ji prosím dle pokynů z faktury či upomínky. Prověřte si též odchozí platby z Vaší banky. Upozorňujeme, že faktury je nutné hradit s variabilním symbolem, kterým je Vaše zákaznické číslo ID, nikoli pod číslem faktury!

Taktéž upozorňujeme, že v případě starší pohledávky, jsou následujícími platbami hrazeny přednostně tyto pohledávky, nikoli novější faktury. Proto, i když jste například hradili poslední fakturu, může být z části nebo úplně neuhrazena a je třeba zbývající pohledávku uhradit.

Potřebujete-li další pomoc, napište nám prosím e-mail na fakturace@fayn.cz nebo použijte náš kontaktní formulář.

Kredit v plusu, faktury uhrazeny, přesto nevolám

Byť máte kladný kredit, nebo uhrazeny řádně všechny faktury, v ojedinělých případech může dojít k blokaci odchozích služeb. Například kvůli bezpečnostním limitům, které chrání nás i vás – například při nechtěném dlouhodtrvajícím volání, nebo při mimořádně často se opakujících voláních do zahraničí, kdy je podezření na zneužití linky k podvodným účelům. V tom případě nás kontaktujte, situaci prověříme jak nejrychleji to bude možné.