FAYN Ordinace

Méně telefonování,
více času pro pacienty

Automatizujte telefonní hovory a soustřeďte se na to nejdůležitější – vaše pacienty. Nabízíme moderní řešení
pro ordinace, kliniky i nemocnice.

Fayn beru

K léčení je třeba klid,
ne zvonící telefon

Se službou Fayn Ordinace jednoduše ovládáte veškerou telefonickou komunikaci. Vyřizování hovorů ve vaší ordinaci bude díky ní mnohem klidnější a jednodušší. Služba se snadno zavádí a používá. Automaticky roztřídí příchozí hovory, uchová nebo přepíše důležité vzkazy, odbaví opakující se požadavky.

Poslechněte si, jak může
služba Fayn Ordinace fungovat.

Jednoduše zavolejte na: 530 33 88 22

Praktické příklady využití ve vaší ordinaci

Aktuální informace pro pacienty bez vyrušování

Aktuální informace
pro pacienty bez vyrušování

Fayn Ordinace umí automaticky informovat pacienty o aktuálních požadavcích, ordinačních hodinách
a omezeních v případě zhoršených epidemických podmínek.

Jednoduché a plynulé vyřizování receptů

Jednoduché a plynulé
vyřizování receptů

Služba Fayn Ordinace umožní příjmat žádosti o recepty pouze ve vyhrazený čas. Nebo vám tyto žádosti mohou přijít do e-mailu a vyřídíte je naráz, až se vám to bude hodit.

Žádný hovor nezůstane bez odpovědi

Žádný hovor nezůstane
bez odpovědi

Vaši pacienti se vždy dovolají. Služba Fayn Ordinace je roztřídí podle jejich potřeb. Na sestru zbydou pouze opravdu relevantní dotazy a vy budete s pacienty hovořit jen v minimu nutných případů.

Fayn Ordinace je vhodná pro všechnytypy zdravotnických zařízení:

Fayn
Ordinace praktiků
Fayn
Ordinace specialistů
Fayn
Stomatologické ordinace
Fayn
Kliniky
Fayn
Nemocnice

Službu využíváme pro síť našich ordinací. Zefektivňuje práci nejen sester, ale i lékařů, vede k větší spokojenosti našich pacientů a neopomenu ani úsporu nákladů. Prostě nám Fayn řešení sedí.

MUDr. Jan Pavel Novák
jednatel, lékař Váš praktik Ládví, s.r.o.

Řešení od Fayn nám vyhovuje. Ubylo stížností, že telefony nikdo nezvedá, a pacienti jsou spokojenější. Obecně se zlepšila pracovní pohoda v ordinaci. A nemohu opomenout rychlou podporu ze strany Fayn při změnách nastavení.

MUDr. Marta Šimčíková

Služby Fayn využíváme již bezmála rok jak k naší spokojenosti, tak i ke spokojenosti našich pacientů. Ubylo práce s odbavováním telefonátů, pacienti získají rychleji potřebné informace a celkově se zvýšila efektivita. Jako lékaři se můžeme daleko více věnovat péči o naše pacienty.

MUDr. Tomáš Hauer
jednatel, Cévní Centrum České Budějovice s.r.o.

Jak služba funguje?

Službu Fayn Ordinace nastavíme za vás přesně podle vašich potřeb. Vaše stávající čísla si můžete ponechat. A sami se rozhodnete, zda využijete jen některé funkce systému, nebo naplno vstoupíte do světa umělé inteligence.

Naše služba vám umožní automatizovaně informovat a třídit pacienty. Ti vám mohou zanechat vzkaz, který si vyřídíte, až budete mít čas, nebo vám vzkaz může přijít e-mailem. To znamená, že budete moci neakutní požadavky, jako jsou například recepty, vyřídit v klidu a pacienti vám nebudou blokovat linku v průběhu dne.

Máte otázky?
My máme odpovědi

Jak dlouho trvá zřízení služby?

Testovací ústřednu vám zpřístupníme klidně během jednoho dne. Většinou spolu ale předtím probíráme vaše potřeby, navrhujeme optimální řešení a první verzi nasazujeme během několika dnů. S finálním vyladěním bývá hotovo do jednoho týdne. 

Mohu si k vám přenést svoje stávající číslo?

Ano, můžete si k nám přenést číslo pevné linky. Přenos čísla je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla

Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v zákaznické zóně. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte. 

Může se stát, že se volající zákazník nedovolá?

U našich chytrých telefonních řešení se to nestane. Zákazník může zanechat vzkaz, vzkaz vám může přijít přepsaný do e-mailu, zákazníkovi může být automaticky přehráno sdělení (hláška) nebo například při větším množství volajících může být zařazen do fronty.

Službu Fayn Ordinace v Česku využívá už 150 ordinací a klinik. Společně prodiskutujeme vaši představu, vše nastavíme za vás a službu spustíme během několika málo dnů.

Kolik Fayn Ordinace stojí?

Fayn Ordinace

498 Kč/měsíc

Základní balíček pro typickou ordinaci lékař–sestra

400 volných minut v ČR

Napojení pro 2 telefonní linky

Všechny užitečné funkce pro vyšší pohodlí a automatizaci telefonních hovorů

Fayn Ordinace+

1 296 Kč/měsíc

Pokročilejší řešení pro ordinace a kliniky s větší automatizací

Neomezené volání v ČR

Napojení na 3 telefonní linky v ceně

Oproti balíčku FAYN ORDINACE navíc přepis telefonických záznamů do textu a jejich zaslání e-mailem. Ideální řešení například pro objednávky e-receptů

Fayn Ordinace Extra

Individuální cena

Větší nebo individuální řešení dle potřeb ordinací, klinik nebo nemocnic

Objem volání, počty účastníků a míru automatizace sestavíme přesně podle vašich představ

Vše nastavíme a vyladíme pro maximální efektivitu a na míru

Na Fayn Ordinace je možné
navázat další doplňující služby:

Umělá inteligence

Telefonické objednávky receptů rychle a spolehlivě přepíše do textového formátu a okamžitě odešle na předem definované e-mailové adresy. 

FAYNboard

Prostřednictvím FAYNboardu získá recepční přehled o přijatých a zmeškaných hovorech či obsazení jednotlivých linek a manažeři přesné informace o poptávce pacientů.

SMS brána

S její pomocí můžete zvát své pacienty na preventivní prohlídky, připomínat jim plánované návštěvy vaší ordinace a nebo je informovat o aktuální ordinační době.

 

Zaujala vás služba Fayn Ordinace?

Nechte nám na sebe kontakt
a my se vám do dvou pracovních dnů ozveme.

Odesláním této zprávy souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. Více o ochraně soukromí.