Méně telefonování,
více času pro pacienty
Automatizujte telefonní hovory a soustřeďte se na to nejdůležitější – vaše pacienty. Nabízíme moderní řešení
pro ordinace, kliniky i nemocnice.
K léčení je třeba klid,
ne zvonící telefon
Se službou Fayn Ordinace jednoduše ovládáte veškerou telefonickou komunikaci. Vyřizování hovorů ve vaší ordinaci bude díky ní mnohem klidnější a jednodušší. Služba se snadno zavádí a používá. Automaticky roztřídí příchozí hovory, uchová nebo přepíše důležité vzkazy, odbaví opakující se požadavky.
Praktické příklady využití ve vaší ordinaci
Aktuální informace
pro pacienty bez vyrušování
Fayn Ordinace umí automaticky informovat pacienty o aktuálních požadavcích, ordinačních hodinách
a omezeních v případě zhoršených epidemických podmínek.
Jednoduché a plynulé
vyřizování receptů
Služba Fayn Ordinace umožní příjmat žádosti o recepty pouze ve vyhrazený čas. Nebo vám tyto žádosti mohou přijít do e-mailu a vyřídíte je naráz, až se vám to bude hodit.
Žádný hovor nezůstane
bez odpovědi
Vaši pacienti se vždy dovolají. Služba Fayn Ordinace je roztřídí podle jejich potřeb. Na sestru zbydou pouze opravdu relevantní dotazy a vy budete s pacienty hovořit jen v minimu nutných případů.
Fayn Ordinace je vhodná pro všechnytypy zdravotnických zařízení:
Jak služba funguje?
Službu Fayn Ordinace nastavíme za vás přesně podle vašich potřeb. Vaše stávající čísla si můžete ponechat. A sami se rozhodnete, zda využijete jen některé funkce systému, nebo naplno vstoupíte do světa umělé inteligence.
Naše služba vám umožní automatizovaně informovat a třídit pacienty. Ti vám mohou zanechat vzkaz, který si vyřídíte, až budete mít čas, nebo vám vzkaz může přijít e-mailem. To znamená, že budete moci neakutní požadavky, jako jsou například recepty, vyřídit v klidu a pacienti vám nebudou blokovat linku v průběhu dne.
Máte otázky?
My máme odpovědi
Jak dlouho trvá zřízení služby?
Testovací ústřednu vám zpřístupníme klidně během jednoho dne. Většinou spolu ale předtím probíráme vaše potřeby, navrhujeme optimální řešení a první verzi nasazujeme během několika dnů. S finálním vyladěním bývá hotovo do jednoho týdne.
Mohu si k vám přenést svoje stávající číslo?
Ano, můžete si k nám přenést číslo pevné linky. Přenos čísla je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla.
Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v zákaznické zóně. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte.
Může se stát, že se volající zákazník nedovolá?
U našich chytrých telefonních řešení se to nestane. Zákazník může zanechat vzkaz, vzkaz vám může přijít přepsaný do e-mailu, zákazníkovi může být automaticky přehráno sdělení (hláška) nebo například při větším množství volajících může být zařazen do fronty.
Kolik Fayn Ordinace stojí?
Fayn Ordinace
498 Kč/měsíc
Základní balíček pro typickou ordinaci lékař–sestra
400 volných minut v ČR
Napojení pro 2 telefonní linky
Všechny užitečné funkce pro vyšší pohodlí a automatizaci telefonních hovorů
Fayn Ordinace+
1 296 Kč/měsíc
Pokročilejší řešení pro ordinace a kliniky s větší automatizací
Neomezené volání v ČR
Napojení na 3 telefonní linky v ceně
Oproti balíčku FAYN ORDINACE navíc přepis telefonických záznamů do textu a jejich zaslání e-mailem. Ideální řešení například pro objednávky e-receptů
Fayn Ordinace Extra
Individuální cena
Větší nebo individuální řešení dle potřeb ordinací, klinik nebo nemocnic
Objem volání, počty účastníků a míru automatizace sestavíme přesně podle vašich představ
Vše nastavíme a vyladíme pro maximální efektivitu a na míru
Na Fayn Ordinace je možné
navázat další doplňující služby:
Umělá inteligence
Telefonické objednávky receptů rychle a spolehlivě přepíše do textového formátu a okamžitě odešle na předem definované e-mailové adresy.
FAYNboard
Prostřednictvím FAYNboardu získá recepční přehled o přijatých a zmeškaných hovorech či obsazení jednotlivých linek a manažeři přesné informace o poptávce pacientů.
SMS brána
S její pomocí můžete zvát své pacienty na preventivní prohlídky, připomínat jim plánované návštěvy vaší ordinace a nebo je informovat o aktuální ordinační době.