Přejít do sítě FAYN nemusí znamenat žádné radikální změny ve vaší agendě. Žádné změny vizitek, žádné úpravy kontaktních údajů na webových stránkách, žádné zdlouhavé informování státních institucí o změně telefonního čísla.

Jak na přenos čísla (mobilního i pevného)

  • Přenos telefonního čísla do sítě FAYN je ZDARMA.
  • Přenos i výpověď zařídíme za vás. 
  • Při změně operátora a přenosu čísla dojde jen k minimálnímu přerušení služeb (v nočních hodinách).
  • Přenos trvá 3 pracovní dny. Nicméně vzhledem k nutným krokům jako zpracování a odeslání SIM poštou plánujeme přenosy vždy s předstihem alespoň 1 týden. O termínu informujeme s předstihem. 
  • Pro přenesení čísla k nám je třeba dodat speciální kód, který ze zákona musíte dostat od svého operátora a to aniž byste mu o něj říkali. Je součástí smlouvy, faktury, zákaznické zóny... Nazývá se OKU (ověřovací kód účastníka) nebo CPU (číslo přenosu účastníka). Dále nemusíte nic řešit, číslo přeneseme k nám a současně tím dojde k výpovědi služeb u vašeho původního operátora. 

Chci přenést číslo jako nový zákazník

  • Najděte u svého dosavadního operátora OKU kód, nebo si o něj řekněte. Musíte jej dostat ze zákona, neprodleně. 
  • Vyberte si u nás vámi požadovaný tarif a projděte procesem objednávky. 
  • V objednávce uveďte své přenášené číslo a získaný 14místný OKU kód.
  • Doručíme vám novou SIM kartu v dostatečném předstihu před přenosem čísla / u VoIP vás budeme informovat o času změny linky

Chci přenést číslo jako stávající zákazník

Pokud již jste naším zákazníkem a máte u nás účet, přejděte do své zákaznické zóny na adrese muj.fayn.cz. Zde si objednejte nový tarif s přenosem svého mobilního čísla. Nezapomeňte si u svého stávajícího operátora zajistit OKU kód! 
 

Jak získám OKU nebo CPU?

Číslo výpovědi, ověřovací kód přenosu atp. získáte u stávajícího operátora: 

  • V zákaznické nebo individuální zóně, na webu stávajícího operátora
  • Ve smlouvě
  • Dostali jste jej na faktuře, nebo SMS zprávounta
  • Kontaktujete stávajícího operátora, je povinen vám jej vydat neprodleně

V případě potřeby přenosu více pevných čísel, nebo číselných bloků, doporučujeme využít přenos čísel pomocí CAF formuláře na základě této žádosti: https://form.fayn.cz/port-in-fix


Jak na přenos čísla z naší sítě (odchod)


Chcete-li se svým číslem opustit naši síť, pak nám prosím dejte výpověď pomocí tohoto formuláře: https://form.fayn.cz/vypoved

nebo můžete využít následující postup:

  • přihlašte se do zákaznické individuální zóny
  • v sekci Nastavení - Změna operátora najdete speciální soukromý kód OKU
  • OKU předáte novému operátorovi a on přenos čísla zařídí včetně výpovědi
  • přesto doporučujeme podat nám i řádnou výpověď, aby došlo ke zrušení/vypovězení přesně těch služeb, které chcete