Přejít do sítě FAYN nemusí znamenat žádné radikální změny ve vaší agendě. Žádné změny vizitek, žádné úpravy kontaktních údajů na webových stránkách, žádné zdlouhavé informování státních institucí o změně telefonního čísla.
Jak na přenos čísla (mobilního i pevného)
- Přenos telefonního čísla do sítě FAYN je ZDARMA.
- Přenos i výpověď zařídíme za vás.
- Při změně operátora a přenosu čísla dojde jen k minimálnímu přerušení služeb (v nočních hodinách).
- Přenos trvá 3 pracovní dny. Nicméně vzhledem k nutným krokům jako zpracování a odeslání SIM poštou plánujeme přenosy vždy s předstihem alespoň 1 týden. O termínu informujeme s předstihem.
- Pro přenesení čísla k nám je třeba dodat speciální kód, který ze zákona musíte dostat od svého operátora a to aniž byste mu o něj říkali. Je součástí smlouvy, faktury, zákaznické zóny... Nazývá se OKU (ověřovací kód účastníka) nebo CPU (číslo přenosu účastníka). Dále nemusíte nic řešit, číslo přeneseme k nám a současně tím dojde k výpovědi služeb u vašeho původního operátora.
Chci přenést číslo jako nový zákazník
- Najděte u svého dosavadního operátora OKU kód, nebo si o něj řekněte. Musíte jej dostat ze zákona, neprodleně.
- Vyberte si u nás vámi požadovaný tarif a projděte procesem objednávky.
- V objednávce uveďte své přenášené číslo a získaný 14místný OKU kód.
- Doručíme vám novou SIM kartu v dostatečném předstihu před přenosem čísla / u VoIP vás budeme informovat o času změny linky
Chci přenést číslo jako stávající zákazník
Pokud již jste naším zákazníkem a máte u nás účet, přejděte do své zákaznické zóny na adrese muj.fayn.cz. Zde si objednejte nový tarif s přenosem svého mobilního čísla. Nezapomeňte si u svého stávajícího operátora zajistit OKU kód!
Jak získám OKU nebo CPU?
Číslo výpovědi, ověřovací kód přenosu atp. získáte u stávajícího operátora:
- V zákaznické nebo individuální zóně, na webu stávajícího operátora
- Ve smlouvě
- Dostali jste jej na faktuře, nebo SMS zprávounta
- Kontaktujete stávajícího operátora, je povinen vám jej vydat neprodleně
V případě potřeby přenosu více pevných čísel, nebo číselných bloků, doporučujeme využít přenos čísel pomocí CAF formuláře na základě této žádosti: https://form.fayn.cz/port-in-fix
Jak na přenos čísla z naší sítě (odchod)
Chcete-li se svým číslem opustit naši síť, pak nám prosím dejte výpověď pomocí tohoto formuláře: https://form.fayn.cz/vypoved
nebo můžete využít následující postup:
- přihlašte se do zákaznické individuální zóny
- v sekci Nastavení - Změna operátora najdete speciální soukromý kód OKU
- OKU předáte novému operátorovi a on přenos čísla zařídí včetně výpovědi
- přesto doporučujeme podat nám i řádnou výpověď, aby došlo ke zrušení/vypovězení přesně těch služeb, které chcete