novinky

Přehled tarifů
Individual

Vícekanálové tarify, které v základním nastavení umožňují připojení ústředny nebo VoIP zařízení s možností vést až 25+ souběžných hovorů. Pod jeden tarif je možno přiřadit rozsah čítající až 100+ čísel. Volné minuty jsou čerpány všemi čísly.

 MINITRUMF16ESOFLASHSEDMA
způsob platbypostpaidpostpaidpostpaidpostpaidpostpaid
zřízení trunku00000
měsíční poplatek za SIP trunk00000
přidělení rozsahu čísel od 1 do 99 ks5 Kč / číslo5 Kč / číslo5 Kč / číslo5 Kč / číslo5 Kč / číslo
přidělení rozsahu čísel od 100 a více4 5004 500200010001000
tarifikace60+160+11+11+11+1
minuty zdarma5001 0002 0006 00020 000
po překročení volných minut- pevné sítě0,400,340,240,200,15
po překročení volných minut- mobilní sítě0,640,540,480,400,37
ceníkdownloaddownloaddownloaddownloaddownload
cena tarifu za měsíc

259,- Kč 

bez DPH

499,- Kč 

bez DPH

789,- Kč 

bez DPH

2 199,- Kč 

bez DPH

7 299,- Kč 

bez DPH

Aktivace tarifu od 199 Kč bez DPH jednorázově. 

Máte zájem o individuální tarif?

Zavolejte nám nebo zanechte váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Nebo nám zavolejte na 530 330 240

Ceník placených servisních zásahů

  Zero Trunk 1 Zero Trunk 2 MINI TRUMF16 ESO FLASH SEDMA
kontrola trunku 121 Kč včetně DPH 100 Kč bez DPH 20 Kč bez DPH zdarma zdarma zdarma zdarma
přidání čísel do trunku 36 Kč včetně DPH 30 Kč bez DPH 20 Kč bez DPH zdarma zdarma zdarma zdarma
servisní zásah technika* 605 Kč včetně DPH 500 Kč bez DPH 300 Kč bez DPH 300 Kč bez DPH 300 Kč bez DPH 300 Kč bez DPH 200 Kč bez DPH

* Jedná se o hodinovou sazbu. Minimální účtovaný čas je jedna hodina. 
Placená servisní služba je poskytována výlučne v pracovní době, to je Po - Pá od 9:00 do 17:00 a netýká se poruch a závad na straně Fayn - ty jsou samozřejmě odstraňovány zdarma a ihned. 

Rozšířená zákaznická péče

V případě že vyžadujete servisního technika nad rámec standardní podpory, je možné si dokoupit rozšířenou zákaznickou podporu.

Úroveň SLA Obsah

Základní podpora 

(v ceně služby )

95 % • 24/7 přístup k online hlášení poruch
• odezva do 24 hodin od nahlášení, vždy ale pouze v pracovních dnech v době od 9:00 do 17:00
Rozsah podpory:
• prověření funkčnosti systémů FAYN
• vyhodnocení stavu na straně FAYN
• doporučení dalšího postupu zákazníkovi

Rozšířená podpora

500 Kč bez DPH/měsíc
maximálně  2 hodiny za měsíc

98 % • 24/7 přístup k online hlášení poruch
• 8/5 telefonická pohotovost hlášení poruch na čísle: xxx
• odezva do 8 hodin od nahlášení,vždy ale pouze v pracovních dnech v době od 9:00 do 17:00
Rozsah podpory:
• prověření funkčnosti systémů FAYN
• vyhodnocení stavu na straně FAYN
• vzdálená kontrola nastavení zařízení zákazníka (pouze TeamViewer)
• diagnostika provozu mezi systémy FAYN a zákazníkem
• doporučení dalšího postupu zákazníkovi

VIP podpora

1500 Kč bez DPH/měs

max. 5 hodin/ měsíc

99 % • 24/7 přístup k online hlášení poruch
• 24/7 telefonická pohotovost hlášení poruch
• v pracovních dnech v době od 09:00 do 17:00 odezva do 2 hodin, v nepracovní dny a v době od 17:00 do 09:00 odezva do 4 hodin od nahlášení poruchy
Rozsah podpory:
• prověření funkčnosti systémů FAYN
• vyhodnocení stavu na straně FAYN
• diagnostika provozu mezi systémy FAYN a zákazníkem
• případná vzdálená diagnostika sítě na straně zákazníka
• diagnostika / oprava nastavení telefonních přístrojů zákazníka
• diagnostika / oprava nastavení routeru