Zero Trunk 1 Zero Trunk 2 MINI TRUMF16 ESO FLASH SEDMA
způsob platby prepaid* postpaid postpaid postpaid postpaid postpaid postpaid
zřízení trunku 70 50 20 0 0 0 0
měsíční poplatek za trunk 50 39,50 0 0 0 0 0
přidělení rozsahu čísel od 1 do 99 ks 25Kč / číslo 20 Kč / číslo 5 Kč / číslo 5 Kč / číslo 5 Kč / číslo 5 Kč / číslo 5 Kč / číslo
přidělení rozsahu čísel od 100 a více 6 100 5 000 4 500 4 500 2000 1000 1000
tarifikace 60+60 60+60 60+1 60+1 1+1 1+1 1+1
minuty zdarma 0 0 500 1 000 2 000 6 000 20 000
po překročení volných minut- pevné sítě 0,77 0,63 0,40 0,34 0,24 0,20 0,15
po překročení volných minut- mobilní sítě 1,19 0,94 0,64 0,54 0,48 0,40 0,37

cena tarifu za měsíc

50,- Kč

včetně DPH

100,- Kč 

bez DPH**

259,- Kč 

bez DPH

499,- Kč 

bez DPH

789,- Kč 

bez DPH

2 199,- Kč 

bez DPH

7 299,- Kč 

bez DPH

* platba tzv. „dobíjením kreditu“, jedná se o předplacenou službu. Pokud není dostatečný kredit, nelze uskutečnit odchozí hovory.
** jedná se o minimální částku, která bude fakturována. Pro zákazníky, kteří využívají služby komunikační platformy iPBX, nebo jiné služby Fayn s.r.o., je tarif bez měsíčního poplatku

Máte zájem o individuální tarif?

Zavolejte nám nebo zanechte váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Nebo nám zavolejte na 530 330 240

Ceník placených servisních zásahů

  Zero Trunk 1 Zero Trunk 2 MINI TRUMF16 ESO FLASH SEDMA
kontrola trunku 121 Kč včetně DPH 100 Kč bez DPH 20 Kč bez DPH zdarma zdarma zdarma zdarma
přidání čísel do trunku 36 Kč včetně DPH 30 Kč bez DPH 20 Kč bez DPH zdarma zdarma zdarma zdarma
servisní zásah technika* 605 Kč včetně DPH 500 Kč bez DPH 300 Kč bez DPH 300 Kč bez DPH 300 Kč bez DPH 300 Kč bez DPH 200 Kč bez DPH

* Jedná se o hodinovou sazbu. Minimální účtovaný čas je jedna hodina. 
Placená servisní služba je poskytována výlučne v pracovní době, to je Po - Pá od 9:00 do 17:00 a netýká se poruch a závad na straně Fayn - ty jsou samozřejmě odstraňovány zdarma a ihned. 

Rozšířená zákaznická péče

V případě že vyžadujete servisního technika nad rámec standardní podpory, je možné si dokoupit rozšířenou zákaznickou podporu.

Úroveň SLA Obsah

Základní podpora 

(v ceně služby )

95 % • 24/7 přístup k online hlášení poruch
• odezva do 24 hodin od nahlášení, vždy ale pouze v pracovních dnech v době od 9:00 do 17:00
Rozsah podpory:
• prověření funkčnosti systémů FAYN
• vyhodnocení stavu na straně FAYN
• doporučení dalšího postupu zákazníkovi

Rozšířená podpora

200 Kč bez DPH/měsíc
maximálně  2 hodiny za měsíc

98 % • 24/7 přístup k online hlášení poruch
• 8/5 telefonická pohotovost hlášení poruch na čísle: xxx
• odezva do 8 hodin od nahlášení,vždy ale pouze v pracovních dnech v době od 9:00 do 17:00
Rozsah podpory:
• prověření funkčnosti systémů FAYN
• vyhodnocení stavu na straně FAYN
• vzdálená kontrola nastavení zařízení zákazníka (pouze TeamViewer)
• diagnostika provozu mezi systémy FAYN a zákazníkem
• doporučení dalšího postupu zákazníkovi

VIP podpora

500 Kč bez DPH/měs

max. 5 hodin/ měsíc

99 % • 24/7 přístup k online hlášení poruch
• 24/7 telefonická pohotovost hlášení poruch
• v pracovních dnech v době od 09:00 do 17:00 odezva do 2 hodin, v nepracovní dny a v době od 17:00 do 09:00 odezva do 4 hodin od nahlášení poruchy
Rozsah podpory:
• prověření funkčnosti systémů FAYN
• vyhodnocení stavu na straně FAYN
• diagnostika provozu mezi systémy FAYN a zákazníkem
• případná vzdálená diagnostika sítě na straně zákazníka
• diagnostika / oprava nastavení telefonních přístrojů zákazníka
• diagnostika / oprava nastavení routeru