Integrace Fayn telefonie
s Pipedrive CRM

fayn logoFayn virtuální ústředna promění pevnou i mobilní linku, chat, SMS, WhatsApp a FB Messenger v moderní komunikační nástroj, který vašemu týmu umožní nejen komunikaci se zákazníkem, ale i v rámci firmy či organizace. A díky automatizaci budete mnohem efektivnější. Více se o Fayn ústředně dozvíte zde... Výborné řešení máme i pro call-centra

 

Telefonování v PipedrivePipedrive je cloudový CRM systém (Customer Relationship Management), který je navržený především pro řízení a optimalizaci prodejního procesu v malých a středních firmách. Jeho hlavní předností je jednoduché a intuitivní uživatelské rozhraní, které umožňuje obchodním týmům snadno sledovat a spravovat obchodní případy, kontakty a aktivity v průběhu celého prodejního cyklu. Více o CRM systému Pipedrive se dozvíte zde... 

Integrace chytré telefonie s Pipedrive CRM přináší: 

Volání jedním kliknutím z CRM

Zahajte hovor přímo z prostředí Pipedrive jediným kliknutím na telefonní číslo. 

Otevření kontaktu při hovoru

Při příchozím hovoru se vám v prohlížeči automaticky otevře karta klienta v Pipedrive.

Kompletní přehled o hovorech

Veškeré informace o hovorech se automaticky zobrazují u jednotlivých kontaktů v CRM. 

Synchronizace kontaktů

Kontakty z Pipedrive se automaticky synchronizují do telefonního seznamu ústředny. 

Snadné zakládání kontaktů

Pokud volající číslo v CRM ještě není, systém nabídne možnost vytvoření nového kontaktu.

Nahrávky hovorů

V CRM se automaticky vytvoří záznam aktivity typu „Telefonát“. Pokud byl hovor nahráván, můžete si nahrávku přehrát u kontaktu. 

 

Telefonování v Pipedrive

Po ukončení hovoru se do CRM automaticky uloží záznam o hovoru a lze jej dohledat i v přehledném kalendáři.

Telefonování v Pipedrive

Historie záznamů hovorů vám dá dokonalý přehled o příchozích i odchozích hovorech s klientem.

Podívejte se na podrobný popis integrace Fayn virtuální ústředny a RAYNET CRM nebo nás kontaktujte a vše vám vysvětlíme

Mám zájem o další informace

Nechejte nám váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Odesláním této zprávy souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. Více o ochraně soukromí.

Oblíbené funkce telefonního systému

S naší Fayn virtuální ústřednou získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické “železné” ústředny. Bez velkých investic a údržby pod neustálou naší i vaší online kontrolou. 

Automatizace podle času

Automatizace dle časových pravidel

Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů

Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů

Hlasová schránka do e-mailu i s nahrávkou či přepisem vzkazu.

Záznamy hovorů mailem s nahrávkou či přepisem

Uvítací hlášky a hlasový rozcestník (automat)

Uvítací hlášky a hlasový rozcestník (automat)

Každý se dovolá a již ve frontě získá informace

Každý se dovolá a již ve frontě získá informace

Chat a integrace

Live chat a integrace WhatsApp, Facebook, SMS, CRM a další s API.