Integrace Fayn telefonie
s Pipedrive CRM
Fayn virtuální ústředna promění pevnou i mobilní linku, chat, SMS, WhatsApp a FB Messenger v moderní komunikační nástroj, který vašemu týmu umožní nejen komunikaci se zákazníkem, ale i v rámci firmy či organizace. A díky automatizaci budete mnohem efektivnější. Více se o Fayn ústředně dozvíte zde... Výborné řešení máme i pro call-centra.
Pipedrive je cloudový CRM systém (Customer Relationship Management), který je navržený především pro řízení a optimalizaci prodejního procesu v malých a středních firmách. Jeho hlavní předností je jednoduché a intuitivní uživatelské rozhraní, které umožňuje obchodním týmům snadno sledovat a spravovat obchodní případy, kontakty a aktivity v průběhu celého prodejního cyklu. Více o CRM systému Pipedrive se dozvíte zde...
Integrace chytré telefonie s Pipedrive CRM přináší:
Zahajte hovor přímo z prostředí Pipedrive jediným kliknutím na telefonní číslo.
Při příchozím hovoru se vám v prohlížeči automaticky otevře karta klienta v Pipedrive.
Veškeré informace o hovorech se automaticky zobrazují u jednotlivých kontaktů v CRM.
Kontakty z Pipedrive se automaticky synchronizují do telefonního seznamu ústředny.
Pokud volající číslo v CRM ještě není, systém nabídne možnost vytvoření nového kontaktu.
V CRM se automaticky vytvoří záznam aktivity typu „Telefonát“. Pokud byl hovor nahráván, můžete si nahrávku přehrát u kontaktu.

Po ukončení hovoru se do CRM automaticky uloží záznam o hovoru a lze jej dohledat i v přehledném kalendáři.

Historie záznamů hovorů vám dá dokonalý přehled o příchozích i odchozích hovorech s klientem.
Oblíbené funkce telefonního systému
S naší Fayn virtuální ústřednou získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické “železné” ústředny. Bez velkých investic a údržby pod neustálou naší i vaší online kontrolou.
Automatizace dle časových pravidel
Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů
Záznamy hovorů mailem s nahrávkou či přepisem
Uvítací hlášky a hlasový rozcestník (automat)
Každý se dovolá a již ve frontě získá informace
Live chat a integrace WhatsApp, Facebook, SMS, CRM a další s API.