Specialista na levné volání s tradicí již od roku 2002

Systém zákaznické péče

Zákaznická péče začíná telefonickým kontaktem, ale zdaleka jím nekončí. Pro maximální efektivitu a spolehlivost je třeba udržovat pořádek i v e-mailové a chatové komunikaci. V tom všem pomáhají systémy zákaznické péče, často označované jako tiketovací systémy nebo helpdesk. 

Poskytneme vám kvalitní helpdeskový systém s využitím hlasových služeb Fayn.

 

 

Co to umí?

  • Ticketing: každý e-mailový požadavek od vašeho zákazníka se promění v tiket
  • Integrovaný živý chat: stále více oblíbená a široce nastavitelná online komunikace zákazníků s vaší firmou
  • Telefon: integrovaný a konfigurovatelný VoIP klient: neexistuje "nevyřízený" telefonický požadavek vašeho zákazníka. Při příchozím telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku. 
  • Integrovaný portál podpory: ideální místo pro umístnění FAQ a jiné zím telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku. 
  • Sociální sítě: Facebook a nebo Twitter máte neustále pod kontrolou. Jakýkoliv dotaz zákazníků ze sociálních sítí je ihned možno zodpovědět prostřednictvím tiketu. 
  • Mobilní aplikace: naprostá volnost pohybu - neustálý přehled o požadavcích vašich zákazníků. 

 

Pomůžeme vám například s integrací pokročilého systému zákaznické péče LiveAgent, případně společně najdeme jiné řešení, které bude vyhovovat vašim potřebám. 

 


Pro více informací nás kontaktujte na adrese obchod@fayn.cz,
nebo volejte číslo 530 330 240.


zpět na přehled služeb

 

nahoru