AI Voicebot

AI Voicebot

AI Voicebot je neúnavný zaměstnanec. Ve spojení s virtuální ústřednou, firemnímy systémy a zaměstnanci nabízí okamžitou a personalizovanou non-stop podporu, zvyšuje konverze a šetří náklady. 

Co to je AI Voicebot?

AI Voicebot je virtuální asistent, který využívá umělou inteligenci k přirozené hlasové komunikaci. Rozumí mluvené řeči a dokáže samostatně vyřizovat dotazy zákazníků po telefonu. 

Systém umělé inteligence se "naučí" veškeré oblasti, které jsou potřebné pro obsluhu vašich klientů. Následně je schopen zákazníkům radit a zodpovídat komplexní dotazy nebo vykonávat jednoduché úkony. 

Robustní zázemí pro Voicebota v podobě naší virtuální ústředny je mimořádně důležité. Zajistí například propojení Voicebota s dalšími pracovníky či systémy, umožní složitější směrování hovorů, záznamy-přepisy-souhrny hovorů, statistiky a mnohé další...

Ukázkový Voicebot

Ukázkový Voicebot je nastaven na oblast hovoru týkající se našich služeb. 
Zeptejte se třeba: „Co umí FAYN ústředna?“, „Lze ji propojit s CRM?“ nebo „Chci ústřednu pro 5.“ 

Promluvte si s AI: +420 530 33 88 33

AI Voicebot s FAYN ústřednou v praxi

Zodpoví dotazy zákazníků
Provede jednoduché úkoly
Přepojí na kolegu
Vytvoří souhrn hovoru
Uloží strukturovaný přepis hovoru
Zpřehlední kdo/co/kdy komunikoval

Není nutné omezovat se jen na příchozí komunikaci. 
AI call-centrum dokáže hovory také iniciovat

Ceny služby FAYN AI Voicebot
Zřízení služby AI Voicebot10 000 Kč
Doplňek ke službě naší virtuální ústředny nebo call-centra399 Kč / měsíčně
Samostatně (k našemu hlasovému tarifu)599 Kč / měsíčně
Komunikace s AI Voicebotem (hradíte vy jako provozovatel)2,99 Kč / minuta hovoru

V ceně Zřízení služby je 8 hodin práce našich techniků, což postačuje na nastavení a školení voicebota v jednom jazyce pro průměrné menší a střední firmy (podklady dodává zákazník). Uvedené ceny jsou bez DPH.

Mám zájem o další informace

Nechejte nám váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Odesláním této zprávy souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. Více o ochraně soukromí.

Oblíbené funkce telefonního systému

S naší Fayn virtuální ústřednou získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické “železné” ústředny. Bez velkých investic a údržby pod neustálou naší i vaší online kontrolou. 

Automatizace podle času

Automatizace dle časových pravidel

Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů

Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů

Hlasová schránka do e-mailu i s nahrávkou či přepisem vzkazu.

Záznamy hovorů mailem s nahrávkou či přepisem

Uvítací hlášky a hlasový rozcestník (automat)

Uvítací hlášky, hlasový rozcestník, volitelně AI Voicebot

Každý se dovolá a již ve frontě získá informace

Každý se dovolá a již ve frontě získá informace

Chat a integrace

Live chat a integrace WhatsApp, Facebook, SMS, CRM a další s API.