Postupy při řešení krizových situací:
1.Ztráta kreditu - podezření na zneužití VoIP linky
Pokud se vám zdá, že útrata na vaší VoIP lince neodpovídá vašemu využívání, nebo jsou ve výpisu hovorů čísla do zahraničí, která jste nevolili, může se jednat o zneužití vaší linky útočníky. V takovém případě:
-
ihned odpojte vaše zařízení od internetu
-
přihlaste se do svého zákaznického účtu, změňte heslo SIP v Nastavení - SIP heslo
-
tamtéž, ze svého zákaznického účtu - odkaz POTŘEBUJETE PORADIT? - napište zprávu. V záhlaví uveďte heslo "FRAUD" a telefonní číslo, kterého se vaše podezření týká
2. Ztráta/odcizení mobilního telefonu
V případě že jste ztratili dohled nad svým mobilním telefonem a obáváte se jeho zneužití, postupujte následovně
-
přihlaste se do svého zákaznického účtu
-
v sekci NASTAVENÍ zvolte Blokace hovorů a SMS
-
zvolte požadované telefonní číslo, klikněte na UPRAVIT
-
zaškrtněte všechna políčka podle obrázku níže a potvrďte kliknutím na Uložit nastavení.
-
klikněte na odkaz POTŘEBUJETE PORADIT? a informujte nás o ztrátě/ zcizení Vašeho telefonu. Do nadpisu uveďte heslo "ZTRÁTA SIM" a telefonní číslo, kterého se ztráta týká