
AI Voicebot
AI Voicebot je neúnavný zaměstnanec. Ve spojení s virtuální ústřednou nabízí okamžitou a personalizovanou non-stop podporu, zvyšuje konverze a šetří náklady. Vaši zákazníci už nebudou nikdy čekat.
Co to je AI Voicebot?
AI Voicebot je virtuální asistent, který využívá umělou inteligenci k přirozené hlasové komunikaci. Rozumí mluvené řeči a dokáže samostatně vyřizovat požadavky zákazníků po telefonu.
Jak AI Voicebot funguje?
Systém umělé inteligence se "naučí" veškeré oblasti, které jsou potřebné pro obsluhu vašich klientů. Například z obsahu vašeho webu. Následně je schopen zákazníkům radit a zodpovídat komplexní dotazy nebo vykonávat jednoduché úkony.
Virtuální ústředna vše zaštítí
Robustní zázemí pro Voicebota v podobě naší virtuální ústředny je mimořádně důležité. Zajistí například propojení voicebota s dalšími pracovníky, umožní složitější směrování hovorů, záznamy hovorů, statistiky a mnohé další...
Zřízení služby | 10 000 Kč |
Měsíční poplatek při využití naší virtuální ústředny | 599 Kč |
Měsíční poplatek bez využití naší virtuální ústředny | 399 Kč |
Komunikace s AI voicebotem | 2,99 Kč / min |
V ceně Zřízení služby je 8 hodin práce našich techniků, což postačuje na nastavení a školení voicebota v jednom jazyce pro průměrné menší a střední firmy (podklady dodává zákazník). Uvedené ceny jsou bez DPH.
Oblíbené funkce telefonního systému
S naší Fayn virtuální ústřednou získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické “železné” ústředny. Bez velkých investic a údržby pod neustálou naší i vaší online kontrolou.
Automatizace dle časových pravidel
Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů
Záznamy hovorů mailem s nahrávkou či přepisem
Uvítací hlášky a hlasový rozcestník (automat)
Každý se dovolá a již ve frontě získá informace
Live chat a integrace WhatsApp, Facebook, SMS, CRM a další s API.