Za službu FAYN můžete platit více způsoby. Vyberte si ten, který Vám nejvíce vyhovuje.
Veškeré dobíjení provádějte na náš bankovní účet č. 2600789702 / 2010 (číslo účtu a fakturační údaje naleznete i zde) a jako variabilní symbol vždy uvádějte Identifikátor klienta (ten jsme Vám zaslali v e-mailové zprávě na Vaši kontaktní e-mailovou adresu ihned po dokončení objednávky). Identifikátor naleznete také ve své Individuální zóně v záložce Nastavení uživatele.
Celá zaslaná částka bude připsána do kreditu.
Dobití proběhne do 15 minut od připsání platby na náš bankovní účet.
Pozor! V případě, že uvedete nesprávný variabilní symbol, nebude kredit připsán k Vašemu telefonnímu účtu. Doporučujeme vždy zkontrolovat, zda byla platba do kreditu úspěšně připsána. V případě nesrovnalostí kontaktujte Zákaznické centrum.
Jaké jsou mezi nimi rozdíly?
Lze jí využít ke kterémukoli z nabízených tarifů.
Z kreditu se odečítají uskutečněné placené hovory a v případně tarifů s volnými minutami i měsíční poplatky. Kredit je nutné navýšit v libovolné výši, minimálně jednou za 6 měsíců.
U tarifů s měsíčním poplatkem, EXCLUSIVE, FAMILY, ULTRA, TOP, MEDIUM, TURBO a EXTRA (i u ostatních v minulosti nabízených tarifů), se vždy 1. den v měsíci odečte z Vašeho kreditu měsíční poplatek a budou Vám přiděleny volné minuty. Z tohoto důvodu, by měl být k 1. dni v měsíci, zůstatek kreditu na Vašem telefonním účtě minimálně ve výši měsíčního poplatku (nebo měsíčních poplatků – záleží na tom, kolik telefonních linek máte), tak aby byl i po stržení poplatku zůstek kreditu kladný. Dostane-li se stržením měsíčního poplatku Váš kredit do záporného stavu, bude poskytování služeb omezeno.
Lze jí využít ke kterémukoli z nabízených tarifů.
Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Minimální měsíční fakturovaná částka je vždy 100 Kč bez DPH. Tento typ placení je tedy vhodný pro všechny zákazníky, kterých měsíční útrata (hovorné i včetně případného měsíčního poplatku) je rovna nebo vyšší než 100 Kč bez DPH.
U tarifů s měsíčním poplatkem, EXCLUSIVE, FAMILY, ULTRA, TOP, MEDIUM, TURBO a EXTRA (i u ostatních v minulosti nabízených tarifů), se vždy 1. den v každém měsíci přidělí voné minuty.
U této varianty si můžete zvolit, zda chcete fakturované částky uhradit převodem z účtu, inkasem z účtu nebo přes SIPO. V případě Inkasa a SIPO je nutný Váš souhlas, který můžete dát i dodatečně pomocí formuláře nebo jej uvedete přímo ve smlouvě.
Jak hradit faktury?
Veškeré úhrady provádějte na náš bankovní účet č. 2600789702/2010 . Jako variabilní symbol vždy uvádějte variabilní symbol uvedený na faktuře.
Pozor! V případě, že uvedete nesprávný variabilní symbol, nebude platba účetním systémem rozpoznána a Vaše faktura bude evidována jako neuhrazená. To by mohlo vést k zablokování služeb a případnému vymáhání pohledávky. Vždy si prosím zkontrolujte správnost údajů při zadávání platby. V případě neuhrazené faktury vždy obdržíte upomínku (na kontaktní e-mail). Ve Vašem zájmu na ni bezodkladně reagujte, abychom společně možné nesrovnalosti vyřešili.
Jak přejít z dobíjení kreditu na fakturu?
Standardně je po aktivaci telefonního účtu nastavena varianta Kredit. Pokud při aktivaci telefonního účtu zvolíte variantu Faktura, obdržíte na svůj kontaktní e-mail smlouvu, kterou je nutné podepsat a odeslat zpět na Zákaznické centrum. Po obdržení smlouvy Vám typ účtování neprodleně změníme. V případě, že jste při aktivaci telefonního účtu zvolili variantu Kredit a nyní máte zájem o variantu Faktura, zašlete svoji žádost o tuto změnu (e-mailem) na Zákaznické centrum, které Vám smlouvu připraví a odešle k podpisu.
V případě, že si objednáte tarif s měsíčním poplatkem, je potřeba neprodleně dobít kredit.
Po nedávném znovuzavedení neomezeného tarifu významně inovujeme i nejlevnější mobilní tarif. Nový...
Rozšiřujeme nabídku mobilních tarifů o neomezené volání včetně dat za výhodnou cenu. Plošně jsme také snížili...
Využijte své internetové připojení k telefonování a začněte tak volat za
bezkonkurenčně nízké ceny. Internetové telefonování
(VoIP) je plnohodnotnou náhradou klasické pevné linky,
hodí se i pro mobilní telefony.
U klasické pevné linky se hlas přenáší
"po drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu.
Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní.