Výhodné startovací balíčky virtuální ústředny YES
Typ balíčku Ústředna M Ústředna L Ústředna XL
CENA 299,- 349,- 399,-
Počet účastníků (čísel) / současné hlasové kanály 2/2 3/3 5/5
Využití služeb odkudkoli
Uvítací hláška
Přesměrování hovorů
Přepojení hovoru
Zpětné směrování hovorů
Hlasová schránka
Identifikace volajícího
Konferenční hovory
Hudba na pozadí
Vytáčení podle klapek
Hovory v rámci ústředny zdarma
Skupinové zvonění (Hunting groups)
Aplikace Linkus (PC, Android, IOS)
IVR (hlasový rozcestník) * ✅✅
Časová pravidla (pracovní doba)
Volací fronty pro příchozí hovory
Centrální telefonní seznam
Statistiky hovorů v rozhraní a v CSV
Přístup do rozhraní ústředny
Manažerský online panel FAYNboard / měsíc 150,- 150,- 150,-
API konektor pro ústřednu / měsíc 100,- 100,-
Nahrávání hovorů za 1 000 minut / měsíc 100,- 100,-

* Ústředna M/L má IVR hlasový rozcestník jednoúrovňový, XL pokročilý víceúrovňový.
Ceny jsou bez DPH za měsíc. K ústřednám nabízíme tyto telefonní tarify. Zřizovací poplatek od 500 Kč. Ústřednu je možné zdarma vyzkoušet

Kromě hotových balíčků nabízíme pro 5+ účtů ústřednu na míru, kterou lze sestavit dokoupením dalších účtů. Vaši situaci s vámi vždy rádi probereme a pokusíme se pro vás navrhnout optimální řešení, jak funkčně, tak cenově: 

Specifikace a ceny účtů virtuální ústředny YES
Účet (klapka)  
CENA 99,-
Přístup k ústředně odkudkoliv
Přesměrování hovorů
Přepojení hovoru
Hlasová schránka
Identifikace volajícího
Konferenční hovory
Hudba na pozadí
Vytáčení podle klapek
Hovory v rámci ústředny zdarma
Centrální telefonní seznam
Skupinové zvonění (Hunting groups)
Statistiky hovorů v rozhraní a CSV
Aplikace Linkus (PC, Android, IOS)
Zpětné směrování hovorů
Uvítací hláška
IVR (hlasový rozcestník)
Časová pravidla (pracovní doba)
Volací fronty pro příchozí hovory
API konektor pro ústřednu 100,-
Nahrávání hovorů - 1 000 minut/měsíc 100,-

 

Modelový příklad

E-shop s elektronikou a mobilními telefony má zákaznickou linku uvedenou na webu a zákazníci jsou zvyklí na toto číslo volat. Obchodu se daří a počet telefonátů roste. Roste ale také počet zákazníků, kteří se nedovolají, protože je obsazeno. Také nastávají potíže, pokud zákazník potřebuje poradit s nastavením, a je nutné jej odkázat na číslo technika. A to vše znamená, že zákazník není spokojený anebo se z něj zákazník nikdy nestane.

Naše řešení

Ponecháme jen jedno číslo zákaznické linky, vytvoříme volací frontu a necháme zvonit všechny tři telefony vaší zákaznické linky zároveň. Zákazník bude vždy obsloužen, protože jeden ze tří telefonistů hovor odbaví, pokud by byli všichni obsazeni, zákazník uslyší hlášku o obsazení všech operátorů a bude vyzván  aby chvíli počkal, nebo zanechal vzkaz. Telefonisté mohou přímo v průběhu hovoru předat zákazníka přímo technikovi, nebo na fakturační oddělení - nebude už nikdo diktovat číslo na někoho jiného. Výsledkem je velmi efektivně a rychle vyřešený požadavek zákazníka - jeho spokojenost a další nákup.

 

Kolik bude uvedený příklad stát? Buďto 299 korun, pokud vám postačí 2 paralelní hovory, nebo 399 korun, pokud využijete až 5 paralelních hovorů. 

Máte zájem o virtuální ústřednu?

Zavolejte nám nebo zanechte váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

CAPTCHA
Tato úloha slouží jako ochrana proti SPAMu.

Nebo nám zavolejte na 530 330 240