Co je to telefonní ústředna? Někdy též pobočková ústředna, zkráceně PBX. Jedná se o systém (aplikaci), která propojuje a řídí telefonní hovory. 

Původní funkce, která řešila jednoduché, rychlé a levné telefonování mezi pracovníky na pobočce, je již dávno rozšířeta o stovky dalších funkcí a možností, které ústředna poskytuje. 

Je to například hlasový rozcestník, schování celé firmy nebo oddělení za jedno číslo, předávání hovorů, nahrávání hovorů, volací fronty a mnoho dalšího. 

Nejčastěji rozlišujeme fyzické (hardwarové) ústředny a virtuální (cloudové) ústředny

Jak řešit telefony pro ordinaci

Často se na nás obracejí ordinace lékařů, zubařů nebo různé kliniky s dotazy, jak mohou řešit své telekomunikační potřeby. Není překvapením, že služby spojené s automatizací hovorů (virtuální ústředny) jim mohou výrazně pomoci.