Fayn Hotel:
Detaily telefonního a recepčního systému

Jsme specialisté na telekomunikace již od roku 2002. Pokud jde o telefonování, SMS, WhatsApp, LiveChat a komunikace obecně, náš telefonní hotelový systém poskytuje nejlepší poměr ceny, funkcí a kvality. Kromě toho má náš systém voltelné nadstavbové funcke pro hotely a recepce: 

Hotel Management Room Panel
Ukázka práce s přehledem pokojů v telefonním systému pro hotely.


 

Vybrané funkce zvýšení uživatelského zážitku hostů 
Identifikace (zobrazení) volajícího i volaného

Samoobsluha pro automatické buzení

Samoobsluha pro označení pokoje jako Nevyrušovat

Vícejazyčné hlášky

Automatické smazání záznamníku při check-outu

Snadné nouzové volání

Maximum funkcí pro moderní komunikaci s hosty

Vybrané funkce pro zvýšení efektivity recepce 
Intuitivní panel pro správu místností a operací recepce

Obsazenost pokojů a filtry pokojů

Proces Check-in / Check-out

Profil hosta a jeho historie

Nastavení budíků a nezpracované budíky

Změna pokoje

Fakturace hovorů/služeb a tisk faktur

Správa turistických skupin

Vybrané funkce pro zvýšení efektivity provozu 
Vlastní typy a stavy pokojů a přehled o pokojích

Komunikace a sdílení informací mezi zaměstnanci včetně mobilní aplikace

Přehled o úklidu pokojů

Vyúčtování hovorů hostů v různých měnách

Možnost napojení na jakékoli další systémy pomocí API

Předpřipravená propojení na Oracle Hospitality Opera, Micros Fidelio, JDS a další

Vybrané telekomunikační funkce pro hotely 
Využití služeb odkudkoli; přístup do rozhraní systému; uživatelské role

Přepojení a přesměrování hovorů; vytáčení podle klapek a zkrácených voleb

Uvítací hlášky a automatické hlášky při odchozím hovoru

Víceúrovňový hlasový rozcestník IVR

Volací fronty s mnoha funkcemi (doba ve frontě, pravidla, priority...)

Hudba na pozadí; možnost vložení hlášky do hudby na pozadí

Hlasová schránka (volitelně s přepisem do e-mailu)

Hovory v rámci ústředny zdarma

Časová pravidla (pracovní doba); ochrana hovoru PINem (VIP klient se vždy dovolá)

Aplikace Linkus (PC, Android, IOS) – textová a hlasová komunikace s centrální správou

Inteligentní směrování při hovoru zpět

E-mail o nevyřízeném hovoru; automatické zavolání zpět
Centrální telefonní seznam s možností nastavení komunikačních pravidel

Statistiky hovorů v rozhraní, v CSV a databázi; štítky k hovorům

Manažerský online panel (dashboard)

Fax2mail (doručení faxu na váš e-mail)

Omnichannel
Live Chat (chat a volání z vašeho webu)
Integrační rozhraní pro WhatsApp
Integrační rozhraní pro Facebook Messenger
Integrační rozhraní pro SMS
A mnoho dalších funkcí

Detaily k našim telekomunikačním službám a funkcím naleznete na stránce virtuální ústředny.

Příliš komplikované, nebo máte jiné požadavky?
Rádi to s vámi probereme!

 

Zaujala vás služba Fayn Hotel?

Nechte nám na sebe kontakt
a my se vám do dvou pracovních dnů ozveme.

Odesláním této zprávy souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. Více o ochraně soukromí.