Malé Fayn tarify pro podnikatele

Tarify, které můžete začít ihned používat pro volání z pevného telefonu, bezdrátového telefonu nebo počítače. S klasickým číslem pevné linky. Vhodné pro podnikatele, firmy i organizace s menším a středním objemem provozu. 

Velké Fayn tarify pro firmy

Ukázky tarifů pro firmy s větším objemem provozu. Situaci s vámi probereme a nabídneme vám tarif na míru. 

Pro nenáročné

Individual MINI

500 minut zdarma
do všech sítí

Cena za volání 
od 0,40 Kč/min

tarifikace 60+1

259 Kč
měsíčně bez DPH
Zlatý střed

Individual TRUMF

1000 minut zdarma
do všech sítí

Cena za volání 
od 0,34 Kč/min

tarifikace 60+1

499 Kč
měsíčně bez DPH
Pro náročné

Individual SEDMA

20 000 minut zdarma
do všech sítí

Cena za volání 
od 0,15 Kč/min

tarifikace 1+1

7 299 Kč
měsíčně bez DPH

Potřebujete poradit? Ozveme se!

Nechejte nám váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Servisní podpora

Našim zákazníkům poskytujeme 3 úrovně servisní podpory pro případ potíží nebo výpadku.

Základní podpora

ZDARMA

24/7 přístup k online hlášení poruch, odezva do 48 hodin

 

Garance dostupnosti služeb
SLA 95 %

Rozšířená podpora

200 Kč / měsíc

24/7 přístup k online hlášení poruch,
8/5 telefonická podpora, odezva do 24 hodin

Garance dostupnosti služeb
SLA 98 %

VIP
podpora

500 Kč / měsíc

24/7 přístup k online hlášení poruch,
24/7 telefonická podpora, odezva již do 2 hodin

Garance dostupnosti služeb
SLA 99 %

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Pokud potřebujete pomoc s nastavením vaší ústředny, nebo s kontrolou vašich zařízení a systémů, můžete si požádat o pomoc našich techniků, kdy účtujeme hodinovou sazbu 590 Kč / hod. 

Nejčastěji kladené otázky

Mohu si k vám přenést svoje stávající číslo?

Ano, můžete si k nám přenést číslo mobilu, pevné linky nebo i službu připojení k internetu DSL. Přenos čísla/služby je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla

Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v zákaznické zóně. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte. 

Co potřebuji k volání přes internet?

K volání přes internet (VoIP) s moderní pevnou linkou potřebujete především připojení k internetu. Následně můžete volat pomocí klasického stolního nebo bezdrátového telefonu, nebo počítače nebo chytrého mobilu. Více se dozvíte v článku Minimální požadavky pro VoIP

Jaké telefonní číslo mi přidělíte? Mohu si vybrat číslo?

Pro pevnou linku (VoIP) se zřízením telefonního účtu v naší síti získáte klasické telefonní číslo, na jaké jste zvyklí u pevné linky, a tedy číslo, které odpovídá lokalitě umístění vašeho telefonu. Např. pro oblast Brna bude vaše telefonní číslo začínat číslicí 5, pro oblast Prahy číslicí 2 atd. Disponujeme telefonními čísly pro celou ČR.

Pro mobilní linku získáte náhodně vybrané mobilní číslo z našeho rozsahu. 

Můžete si též za poplatek vybrat číslo na přání, nebo stříbrné či zlaté číslo. V případě zájmu nás kontaktujte

Nabízíme také zelené linky 800, nebo bílé linky 840

Naše reference

Kinský Žďár
Výhodný software
DATA COLLECT
SHEAN
Velká Losenice
KASA FIK
MIRO LUK
ÚJF