Integrace a propojení Fayn ústředny s dalšími systémy

Fayn ústřednu lze propojit (integrovat) s dalšími systémy a získat jejich spojením mnoho výhod. Nejčastěji se ústředna propojuje s CRM (aplikace pro správu vztahů se zákazníky, pacienty a podobně) nebo tiketovacími systémy (helpdesk, servicedesk). Dále jsou častá propojení se systémy pro týmovou spolupráci, nebo s dalšími IT aplikacemi, jako jsou adresářové služby LDAP, Active Directory, nebo databázové systémy. 

Máme hotová (ready-made) propojení, nebo lze propojit jakýkoli další systém pomocí API. 

Integrace Fayn ústředny a CRM

Salesforce CRM

Integreace PBX a Salesforce

Zoho CRM

Integrace PBX a Zoho CRM

Hubspot CRM

Integrace PBX a Hubspot CRM

Bitrix24 CRM

Integrace PBX a Bitrix24 CRM

Odoo CRM

Integrace PBX a Odoo CRM

Integrace Fayn ústředny a tiketovacích systémů

Zoho Desk

Integrace PBX a Zoho Desk

Zendesk

Integrace PBX a Zendesk

Propojení s Microsoft systémy

Outlook

Integrace PBX a MS Outlook

Teams

Integrace PBX s MS Teams

Active Directory

Integrace PBX ústředny a Active Directory

Azure Entra ID

Integrace PBX ústředny s MS Azure Entra ID

Microsoft SQL

Integrace MS SQL s PBX ústřednou

Propojení s jakýmkoli systémem přes API

API umožňuje předávání dat mezi aplikacemi či systémy. Lze pomocí něj propojit téměř jakékoli systémy či aplikace. Kromě klasického API umí naše ústředna komunikovat i přes AMI a nebo poskytne vývojářům přímý přístup do své databáze hovorů, kontaktů ad. 

API propojení

Propojení PBX pomocí API

Asterisk AMI

Připojení k MySQL

Přístup k PBX databázi