fbpixel
Specialista na levné volání s tradicí již od roku 2002
Úvod > Fayn Individual – Virtuální ústředna

Fayn Individual – Virtuální ústředna

YES - Virtuální pobočková ústředna

S naší službou  YES získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické "železné" ústředny. Vaše virtuální ústředna je umístěna v našem datovém centru na jedné z nejrychlejší a nejspolehlivější internetové konektivitě v ČR, je pravidelně aktualizována a nikdy nezastará.

Výhody virtuální ústředny:

  • nezestárne: YES je stále ve vývoji a pravidelně aktualizována

  • variabilní: kapacitu, stejně jako jednotlivé služby, můžete jednoduše přizpůsobovat Vašim potřebám a platíte vždy jen za služby, které využíváte

  • neustále pod kontrolou: přes webové rozhraní máte služby ústředny pod kontrolou odkudkoliv

  • profesionální podpora: všechny funkce ústředny, její nastavení i správu, můžete plně přenechat na nás.

  • služby na míru: Virtuální ústřednu si namixujete přesně podle Vašich potřeb, proto je poměr cena/výkon velice přívětivý. 

  • na všech platformách:stolní telefon není nutností, jak v PC tak v mobilním telefonu lze využívat YES naplno. Ať jste v práci či na cestách - vždy ve spojení s vašim týmem a zákazníky. 

Cost Savings

Future Expansion

All-inclusive Features

UCaaS

Geographic Flexibility

Díky velmi dobře propracovaným API konektorům je integrace s CRM systémy velmi jednoduchá.

Úspora a efektivita

Možnost rozšíření Variabilita Sjednocená komunikace Geografická nezávislost Vysoká kompatibilita

                  


Popis účtů a ceny

Typ účtu (klapky) M L XL
CENA za účet a měsíc
59,- 99,- 129,-
Přesměrování hovorů
Přepojení hovoru
Hlasová schránka
Identifikace volajícího
Konferenční hovory
Videohovory
Hudba na pozadí
Vytáčení podle klapek
Hovory v rámci ústředny zdarma
Centrální telefonní seznam
Vyzváněcí skupiny
Statistiky hovorů v CDR
   Aplikace Linkus ( pro PC, Android i IOS)
Zpětné směrování hovorů
Hlášky
IVR - hlasový asistent
Časová pravidla (pracovní doba)
Volací fronty pro příchozí hovory
Plný administrátorský přístup
API konektor pro ústřednu 50,- 50,- v ceně
Nahrávání hovorů - kapacita 1000 minut za měsíc 50,- 50,- 50,-

Pro nenáročné je zde YES -S

Pro nenáročné uživatele, kteří požadují jen základní funkce máme v nabídce YES - S. Jeden až dva účty, které zabezpečí uvítací hlášku, mobility extension, nebo jen vyzvánění ve vícero destinacích. Cena za linku je 109 Kč bez DPH.

 

Slovník pojmů:

Identifikace volajícího

Pomocí této funkcionality snadno rozeznáte, pro koho je telefonát určen. Například,společnost má dvě čísla zákaznického servisu - info a servis.

 

Vyzváněcí skupiny

Definujte si vyzváněcí skupiny pro jednotlivá oddělení nebo kanceláře. Hovory mohou zvonit všem zároveň, nebo postupně.

 

Zpětné směrování hovorů

Zabezpečí nasměrování příchozího hovoru k tomu operátorovi, který s volajícím telefonoval naposledy. Již žádné “to s Vámi hovořil kolega”.

 

Hlášky

Díky této funkci můžete přivítat zákazníka na lince, upozornit ho na novinky a nebo na skutečnost, že volá mimo pracovní dobu. Hlášky si můžete vytvořit sami a nebo si je nechat vytvořit od našich profesionálních hlasatelů. Zašlete nám texty a my vám hlášky připravíme.

IVR - hlasový asistent

je automatický systém hlasového menu, který volajícího přivítá, nabídne mu možnosti volby a přesměruje hovor tam, kam si volající zvolí. Nechte své zákazníky vybrat, ke komu má být hovor směrován nebo jim pomozte řešit jejich problém prostřednictvím hlasového asistenta bez nutnosti přepojit hovor na některého z vašich kolegů.

Časová pravidla

díky časovým pravidlům můžete řídit příchozí hovory podle pracovní doby, nebo podle přítomnosti jednotlivých pracovníků v kanceláři. V mimopracovní době můžete volající informovat o provozních hodinách nebo je instruovat, aby zanechali vzkaz.

Volací fronty

funkcionalita, která se využívá hlavně při velkém počtu příchozích hovorů. Pokud jsou všichni operátoři vytížení, volající je o tom informován a je přepojen v momentě, kdy je některý z operátorů k dispozici.

Přesměrování hovorů

netrapte své zákazníky čekáním na drátě. Pomocí této funkce můžete hovory směrovat přesně tam, kde se nacházíte, do kanceláře na stůl, do mobilu, hlasové schránky a nebo na vašeho kolegu.

 

 

 


Modelový příklad

Eshop s elektronikou a mobilními telefony má zákaznickou linku s telefonním číslem na webu na které jsou zákazníci zvyklí volat. Obchodu se daří a počet telefonátů roste. Roste ale také počet zákazníků, kteří se nedovolají protože je obsazeno. Také je problém, pokud zákazník potřebuje poradit s nastavením, protože musí zavolat na jiný telefon. No a to vše znamená - že zákazník není spokojený a nebo se z něj zákazník nikdy nestane.

Běžné řešení:

Standardně by se zaměstnali ještě další dva telefonisté a zřídila ještě dvě telefonní čísla na zákaznickou linku a všechna čísla zveřejnit na webových stránkách. Nevýhodou ale je, že i tak se zákazník nemusí dovolat - protože je obsazeno a nebo bude obvolávat techniky a vyžadovat obecné informace o výrobcích.

Naše řešení

Ponecháme jen jedno číslo zákaznické linky, vytvoříme volací frontu a necháme zvonit všechny tři telefony Vaší zákaznické linky zároveň. 

Zákazník bude vždy obsloužen, protože jeden ze tří telefonistů hovor odbaví, pokud by byli všichni obsazeni, zákazník uslyší hlášku o obsazení všech operátorů a bude vyzván aby chvíli počkal, nebo zanechal vzkaz. 

Telefonisté mohou přímo v průběhu hovoru předat zákazníka přímo technikovi, nebo na fakturační oddělení - nebude už nikdo diktovat číslo na někoho jiného. 

Výsledkem je velmi efektivně a rychle vyřešený požadavek zákazníka - jeho spokojenost a další nákup.

Kolik to bude stát?

1 x účet YES XL a 4 x účet YES M = 365 Kč bez DPH/ měsíc


Pro více informací nebo individuální nabídku nás kontaktujte na adrese obchod@fayn.cz ,

nebo volejte číslo 530 330 240.


< Hlavní stránka Individual

Online zákaznická podpora

Novinky

28.02.
2020

Vyhlášení Obchodních podmínek k 1. 4. 2020

Oznamujeme platnost nových Všeobecných obchodních podmínek s účinností od 1. 4. 2020. Přechod k FAYN...

31.07.
2019

Převzetí části zákazníků od společnosti Axfone a dohoda o spolupráci

Axfone k prvnímu září postoupí své koncové a menší velkoobchodní zákazníky společnosti FAYN. Obě společnosti dále...

Další aktuality

Proč zvolit FAYN

  • Nabízíme klasické mobilní i pevné volání
  • Doma či v práci voláte nejlevněji (VoIP), v terénu pak stále výhodně přes GSM
  • Každý se dovolá vám, vy se dovoláte všem
  • Levné ceny volání nebo volání zdarma
  • Umíme i stabilní a rychlý pevný internet
Další informace

Co je VoIP

Využijte své internetové připojení k telefonování a začněte tak volat za bezkonkurenčně nízké ceny. Internetové telefonování (VoIP) je plnohodnotnou náhradou klasické pevné linky, hodí se i pro mobilní telefony.

U klasické pevné linky se hlas přenáší "po drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu. Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní.


Více o VoIP
neomezené volání levně