fbpixel
Specialista na levné volání s tradicí již od roku 2002
Úvod > Fayn Individual – Virtuální ústředna

Fayn Individual – Virtuální ústředna

alt

iPBX - Virtuální pobočková ústředna

S naší službou iPBX získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické "železné" ústředny. Vaše virtuální ústředna je umístěna v našem datovém centru na jedné z nejrychlejší a nejspolehlivější internetové konektivitě v ČR, je pravidelně aktualizována a nikdy nezastará.

Výhody virtuální ústředny:

  • nezestárne: iPBX je stále ve vývoji a pravodelně aktualizována

  • variabilní: kapacitu, stejně jako jednotlivé služby, můžete jednoduše přizpůsobovat Vašim potřebám a platíte vždy jen za služby, které využíváte

  • neustále pod kontrolou: přes webové rozhraní máte služby ústředny pod kontrolou odkudkoliv

  • profesionální podpora: všechny funkce ústředny, její nastavení i správu, můžete plně přenechat na nás.

Služby na míru

Virtuální ústřednu si namixujete přesně podle Vašich potřeb, proto je poměr cena/výkon velice přívětivý. 

K dispozici máte tři různé úrovně uživatelských účtů, které lze libovolně nakombinovat, aby vše fungovalo dle Vašich potřeb a zároveň i efektivně. Prostě platíte jen za to, co potřebujete a používáte.

Účet LIGHT je určen především pro živnostníky a drobné podnikatele, kteří nepotřebují více jak 3 účty/uživatele na ústředně a neočekávají žádné pokročilé funkce.

Modelový příklad

Eshop s elektronikou a mobilními telefony má zákaznickou linku s telefonním číslem na webu na které jsou zákazníci zvyklí volat. Obchodu se daří a počet telefonátů roste. Roste ale také počet zákazníků, kteří se nedovolají protože je obsazeno. Také je problém, pokud zákazník potřebuje poradit s nastavením, protože musí zavolat na jiný telefon. No a to vše znamená - že zákazník není spokojený a nebo se z něj zákazník nikdy nestane.

Řešení:

Standardně by se zaměstnali ještě další dva telefonisté a dvě zřídila ještě dvě telefonní čísla na zákaznickou linku a všechna čísla zveřejnit na webových stránkách. Nevýhodou ale je, že i tak se zákazník nemusí dovolat - protože je obsazeno a nebo bude obvolávat techniky a vyžadovat obecné informace o výrobcích.

 

Naše řešení

Ponecháme jen jedno číslo zákaznické linky, vytvoříme volací frontu a necháme zvonit všechny tři telefony Vaší zákaznické linky zároveň. 

Zákazník bude vždy obsloužen, protože jeden ze tří telefonistů hovor odbaví, pokud by byli všichni obsazeni, zákazník uslyší hlášku o obsazení všech operátorů a bude vyzván aby chvíli počkal, nebo zanechal vzkaz. 

Telefonisté mohou přímo v průběhu hovoru předat zákazníka přímo technikovi, nebo na fakturační oddělení - nebude už nikdo diktovat číslo na někoho jiného. 

Výsledkem je velmi efektivně a rychle vyřešený požadavek zákazníka - jeho spokojenost a další nákup.

Kolik to bude stát?

1 x účet TOP a 4 x účet STANDARD = 425 Kč bez DPH/ měsíc

Popis funkcí účtů a ceny

účet

LIGHT

80 Kč včetně DPH

účet

STANDARD

50 Kč bez DPH

účet

ADVANCED

75 Kč bez DPH

účet

TOP

225 Kč bez DPH

► Hovory v rámci ústředny zdarma

 Zahrnuje všechny funkce

účtu LIGHT a k tomu následující: 

 Zahrnuje

všechny funkce

účtu STANDARD a k tomu následující: 

 Zahrnuje

všechny funkce

účtu ADVANCED a k tomu následující: 

► Hlasová schránka
► Identifikace volajícího
► Automatické přesměrování 1.úrovně
► Hunting groups
► Hudba na pozadí
► Vytáčení čísel dle klapek
  ► Telekonference ► IVR ► Panel Agenta
  ► Administrační webové rozhraní  ► Inteligentní routování hovorů  ► Panel Supervizora
  ► Centrální telefonní seznam ► Nahrávání hovorů ► Statistiky provozu pro volací fronty
    ► Rozšíření o integrace do CRM ► Volací fronty pro příchozí hovory
 


Podrobný popis služeb a cen virtuální ústředny iPBX

 


Pro více informací nás kontaktujte na adrese obchod@fayn.cz ,

nebo volejte číslo 530 330 240.


< Hlavní stránka Individual

Online zákaznická podpora

Novinky

20.05.
2019

Snižujeme ceny datových balíčků

Nastavili jsme nižší ceny balíčků 500 MB, 1 GB a 5 GB. Aktuálně jsme u všech našich mobilních tarifů...

13.05.
2019

Nové ceny volání a SMS z ČR do EU

Nižší ceny volání z Česka do EU vstupují v platnost k 15. 5. 2019. Maximální ceny, které je možné dle nové...

Další aktuality

Proč zvolit FAYN

  • Nabízíme klasické mobilní i pevné volání
  • Doma či v práci voláte nejlevněji (VoIP), v terénu pak stále výhodně přes GSM
  • Každý se dovolá vám, vy se dovoláte všem
  • Levné ceny volání nebo volání zdarma
  • Umíme i stabilní a rychlý pevný internet
Další informace

Co je VoIP

Využijte své internetové připojení k telefonování a začněte tak volat za bezkonkurenčně nízké ceny. Internetové telefonování (VoIP) je plnohodnotnou náhradou klasické pevné linky, hodí se i pro mobilní telefony.

U klasické pevné linky se hlas přenáší "po drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu. Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní.


Více o VoIP
neomezené volání levně