Specialista na levné volání s tradicí již od roku 2002

alt

YES - Virtuální pobočková ústředna

S naší službou  YES získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické "železné" ústředny. Vaše virtuální ústředna je umístěna v našem datovém centru na jedné z nejrychlejší a nejspolehlivější internetové konektivitě v ČR, je pravidelně aktualizována a nikdy nezastará.

Výhody virtuální ústředny:

  • nezestárne: YES je stále ve vývoji a pravidelně aktualizována

  • variabilní: kapacitu, stejně jako jednotlivé služby, můžete jednoduše přizpůsobovat Vašim potřebám a platíte vždy jen za služby, které využíváte

  • neustále pod kontrolou: přes webové rozhraní máte služby ústředny pod kontrolou odkudkoliv

  • všechny funkce ústředny, její nastavení i správu, můžete plně přenechat na nás.

  • služby na míru: Virtuální ústřednu si namixujete přesně podle Vašich potřeb, proto je poměr cena/výkon velice přívětivý. 

  • na všech platformách:stolní telefon není nutností, jak v PC tak v mobilním telefonu lze využívat YES naplno. Ať jste v práci či na cestách - vždy ve spojení s vašim týmem a zákazníky. 

Cost Savings

Future Expansion

All-inclusive Features

UCaaS

Geographic Flexibility

Díky velmi dobře propracovaným API konektorům je integrace s CRM systémy velmi jednoduchá.

Úspora a efektivita

Možnost rozšíření Variabilita Sjednocená komunikace Geografická nezávislost Vysoká kompatibilita

Virtuální ústředny Yes

 

Připravili jsme pro Vás balíčky ústřednen vhodné pro firmy, živnostníky i organizace, které dokáží zefektivnit komunikaci s vašimi obchodními partnery. Vyšší efektivita, kvalita obsluhy a komfort vyřízení požadavku volajícího mají přímý vliv na získání nových zákazníků a udržení stávajících.

Podrobný popis jednotlivých funkcí a pojmů naleznete níže na této stránce.

 

Modelový příklad:

Do ordinace praktického lékaře volá pacient. Sestřička zvedne telefon, vyslechne požadavek pacienta na konzultaci a jde se zeptat lékaře, jestli má čas s pacientem probrat záležitosti. Lékař zrovna čas nemá. Sestřička tedy oznámí pacientovi, aby si zavolal později, že pan doktor je momentálně zaneprázdněn, položí telefon, vrátí se ke své práci.... a zazvoní telefon. Sestřička zvedá telefon, sebe a jde se zeptat lékaře....

Kolik času denně věnuje sestřička chůzi s telefonem a ne své práci?


Naše řešení:

Ústředna STANDARD B!

Sestřička přijme zvonící telefon, vyslechne pacientův požadavek a ASISTOVANĚ přepojí hovor na lékaře. Pokud lékař telefon nevyzvedne, hovor je vrácen zpět sestřičce a ta oznámí pacientovi, že pan doktor momentálně zaneprázdněn.

Stejné je to i v případě, že pan doktor zvonící telefon zvedne, sestřřička panu doktorovi sdělí o co jde. Pokud pan doktor s pacientem hovořit nemůže, sdělí to sestře a ukončí hovor. Ten je vrácen zpět sestřičce a ta se s pacientem domluví na dalším postupu. Volající neslyší komunikaci mezi sestrou a doktorem. 

Záznam o hovoru je uložen v ústředně a kontakt lze prostřednictvím API také napárovat s CRM aplikací používanou v ordinaci.

 

ÚSTŘEDNA L

ÚSTŘEDNA M 

ÚSTŘEDNA XL

Popis 

První krok v profesionalizaci vaší komunikace.

Je určena pro živnostníky a malé kanceláře. Pomocí "ÁČKA" zajistíte dovolatelnost na vaší zákaznické lince a zákazníkům přinesete jistotu, že jejich požadavek k vám doputuje.

"BÉČKO" splní požadavky pro náročnější uživatele, kteří ocení rozšířené funkce, jako je například nahrávání hovorů a nebo vlastní přístup ke statistikám hovorů.

Tento typ ústředny je vhodný pro advokátní a právnické kanceláře, lékaře, živnostníky i společnosti a organizace.

STANDARD C je určena pro ty, kteří potřebují více automatizovat komunikaci se zákazníkem prostřednictvím víceúrovňového IVR a potřebují více jak 3 linky.

Oceníte taktéž plnohodnotnou interní komunikaci ať již prostřednictvím klasických VoIP telefonů a nebo prostřednictvím aplikace Linkus.

Je určena pro podniktele firmy a organizace, které potřebují kromě efektivní komunikace se zákazníky zabezpečit také efektivní, levnou ale vysoce profesionální interní komunikaci.

Funkce 

  • volací frontu až pro 2 příchozí hovory
  • uvítací hlášky
  • časová pravidla
  • záznamník
  • jednoduché IVR s přepojením a nebo s funkcí záznamníku
  • přepojení hovorů 
  • přesměrování hovorů
  • 2x licence pro  Aplikaci Linkus ( pro PC, Android i IOS)
  • interní komunikace zdarma
  • volací frontu až pro 2 příchozí hovory
  • uvítací hlášky
  • časová pravidla
  • záznamník
  • jednoduché IVR s přepojením a nebo s funkcí záznamníku
  • přepojení hovorů
  • přesměrování hovorů
  • 3x licence pro  Aplikaci Linkus ( pro PC, Android i IOS)
  • interní komunikace zdarma
  • volací frontu až pro 3 příchozí hovory
  • uvítací hlášky
  • časová pravidla
  • záznamník
  • víceúrovňové IVR s přepojením a nebo s funkcí záznamníku
  • přepojení hovorů
  • přesměrování hovorů
  • 5x licence pro  Aplikaci Linkus ( pro PC, Android i IOS)
  • interní komunikace zdarma

Technická  specifikace

  • 2 linky
  • 2 hlasové kanály
  • bez přístupu k administraci
  • bez statistik volání a CDR
  • bez možnosti nahrávání hovorů
  • bez možnosti propojení pomocí API konektoru
  • 3 linky
  • 2 hlasové kanály
  • vlastní přístup k administraci
  • statistiky volání a CDR s možností exportu do csv souboru
  • možnost nahrávání hovorů ve smyčce 500 minut
  • možnost propojení pomocí API konektoru*
  • 5 linek
  • 3 hlasové kanály
  • vlastní přístup k administraci
  • statistiky volání a CDR s možností exportu do csv souboru
  • možnost nahrávání hovorů ve smyčce 500 minut
  • možnost propojení pomocí API konektoru*

CENA

199,- Kč

bez DPH za měsíc

249,- Kč

bez DPH za měsíc

299,- Kč

bez DPH za měsíc

* příplatková funkce


Virtuální ústředny Yes INDIVIDUAL

Pro zákazníky se specifickými požadavky připravíme ústřednu přesně na míru. Stačí nás kontaktovat a připravíme vše dle vašich představ. Minimální počet lnek na śtředně je 5, maximu se meze nekladou.

 

Popis linek a ceny

Typ linky (klapky) M L
CENA za účet a měsíc 59,- 99,-
Přesměrování hovorů
Přepojení hovoru
Hlasová schránka
Identifikace volajícího
Konferenční hovory
Videohovory
Hudba na pozadí
Vytáčení podle klapek
Hovory v rámci ústředny zdarma
Centrální telefonní seznam
Vyzváněcí skupiny
Statistiky hovorů v CDR
   Aplikace Linkus ( pro PC, Android i IOS)
Zpětné směrování hovorů
Hlášky
IVR - hlasový asistent
Časová pravidla (pracovní doba)
Volací fronty pro příchozí hovory
Plný administrátorský přístup
API konektor pro ústřednu 50,- 50,-
Nahrávání hovorů - kapacita 1000 minut za měsíc 50,- 50,-

 

 


Slovník pojmů:

Identifikace volajícího

Pomocí této funkcionality snadno rozeznáte, pro koho je telefonát určen. Například,společnost má dvě čísla zákaznického servisu - info a servis.

 

Vyzváněcí skupiny

Definujte si vyzváněcí skupiny pro jednotlivá oddělení nebo kanceláře. Hovory mohou zvonit všem zároveň, nebo postupně.

 

Zpětné směrování hovorů

Zabezpečí nasměrování příchozího hovoru k tomu operátorovi, který s volajícím telefonoval naposledy. Již žádné “to s Vámi hovořil kolega”.

 

Hlášky

Díky této funkci můžete přivítat zákazníka na lince, upozornit ho na novinky a nebo na skutečnost, že volá mimo pracovní dobu. Hlášky si můžete vytvořit sami a nebo si je nechat vytvořit od našich profesionálních hlasatelů. Zašlete nám texty a my vám hlášky připravíme.

IVR - hlasový asistent

je automatický systém hlasového menu, který volajícího přivítá, nabídne mu možnosti volby a přesměruje hovor tam, kam si volající zvolí. Nechte své zákazníky vybrat, ke komu má být hovor směrován nebo jim pomozte řešit jejich problém prostřednictvím hlasového asistenta bez nutnosti přepojit hovor na některého z vašich kolegů.

Časová pravidla

díky časovým pravidlům můžete řídit příchozí hovory podle pracovní doby, nebo podle přítomnosti jednotlivých pracovníků v kanceláři. V mimopracovní době můžete volající informovat o provozních hodinách nebo je instruovat, aby zanechali vzkaz.

Volací fronty

funkcionalita, která se využívá hlavně při velkém počtu příchozích hovorů. Pokud jsou všichni operátoři vytížení, volající je o tom informován a je přepojen v momentě, kdy je některý z operátorů k dispozici.

Přesměrování hovorů

netrapte své zákazníky čekáním na drátě. Pomocí této funkce můžete hovory směrovat přesně tam, kde se nacházíte, do kanceláře na stůl, do mobilu, hlasové schránky a nebo na vašeho kolegu.

 

 

 

 

 

 
nahoru