Fayn ústředna propojena s Raynet CRM a Pipedrive

Díky integraci naší ústředny se systémy pro správu vztahů a procesů se zákazníky (CRM) můžete spravovat veškerou komunikaci a zákaznická data ještě efektivněji. Aktuálně jsme vytvořili integraci s velmi oblíbenými CRM Raynet a Pipedrive.
Naše virtuální ústředna kompletně vyřeší vnitrofiremní i vnější komunikaci, a to nejen telefonickou. CRM pak typicky poskytuje komplexní řízení a přehled o vztazích se zákazníky.
Propojení ústředny a CRM potom procesy rapidně zefektivní a zvýší jejich přehlednost.
Integrace chytré telefonie s CRM typicky přináší:
Zahajte hovor přímo z prostředí CRM jediným kliknutím na telefonní číslo.
Při příchozím hovoru se vám v prohlížeči automaticky otevře karta klienta v CRM.
Veškeré informace o hovorech se automaticky zobrazují u jednotlivých kontaktů v CRM.
Kontakty z CRM se automaticky synchronizují do telefonního seznamu ústředny.
Pokud volající číslo v CRM ještě není, systém nabídne možnost vytvoření nového kontaktu.
V CRM se automaticky vytvoří záznam aktivity typu „Telefonát“. Pokud byl hovor nahráván, můžete si nahrávku přehrát u kontaktu.