Fayn ústředna propojena s Raynet CRM a Pipedrive

Fayn ústředna propojena s Raynet CRM a Pipedrive
2. 7. 2025
Přinášíme novinku pro firemní zákazníky – Fayn virtuální ústředna je nyní integrována také se systémy Raynet CRM a Pipedrive CRM.

Díky integraci naší ústředny se systémy pro správu vztahů a procesů se zákazníky (CRM) můžete spravovat veškerou komunikaci a zákaznická data ještě efektivněji. Aktuálně jsme vytvořili integraci s velmi oblíbenými CRM Raynet a Pipedrive. 

Naše virtuální ústředna kompletně vyřeší vnitrofiremní i vnější komunikaci, a to nejen telefonickou. CRM pak typicky poskytuje komplexní řízení a přehled o vztazích se zákazníky. 

Propojení ústředny a CRM potom procesy rapidně zefektivní a zvýší jejich přehlednost. 

Integrace chytré telefonie s CRM typicky přináší: 

Volání jedním kliknutím z CRM

Zahajte hovor přímo z prostředí CRM jediným kliknutím na telefonní číslo. 

Otevření kontaktu při hovoru

Při příchozím hovoru se vám v prohlížeči automaticky otevře karta klienta v CRM.

Kompletní přehled o hovorech

Veškeré informace o hovorech se automaticky zobrazují u jednotlivých kontaktů v CRM. 

Synchronizace kontaktů

Kontakty z CRM se automaticky synchronizují do telefonního seznamu ústředny. 

Snadné zakládání kontaktů

Pokud volající číslo v CRM ještě není, systém nabídne možnost vytvoření nového kontaktu.

Nahrávky hovorů

V CRM se automaticky vytvoří záznam aktivity typu „Telefonát“. Pokud byl hovor nahráván, můžete si nahrávku přehrát u kontaktu. 

Další aktuality